درمان قطعی زود انزالی با داروهای گیاهی / درمان قطعی زود انزالی

درمان قطعی زود انزالی,درمان قطعی زود انزالی با داروهای گیاهی,درمان قطعی زود انزالی در زنان,درمان قطعی زود انزالی با طب سنتی,درمان قطعی زود انزالی با ورزش,درمان قطعی زود انزالی مردان,درمان قطعی زود انزالی بدون دارو

درمان زود انزالی مسئه ای است که تعداد زیادی از افراد با آن دست و پنجه گرم میکنند ما در جواب جو به دلیل اهمیت این موضوع قصد داریم شما را با روش های سریع درمان کردن انزال زودرس آشنا کنیم.

پس در این مقاله با ما همراه باشید تا با روش های خانگی درمان زود انزالی سریع و کاربردی آشنا شوبد و هر چه زود تر از شر زود انزالی راحت شوید.

درمان قطعی زود انزالی با داروهای گیاهی / درمان قطعی زود انزالی

زود انزالی چیست ؟

باید گفت زود انزالی به ارضاء شدن مرد قبل از این که زن ارضاء شود می گویند که از اختلال های جنسی می باشد که غیر قابل کنترل می باشد و طبق میل افراد نیست.

پس باید درمان شود که در غیر این صورت سبب ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد در ادامه به روش های تشخیص و درمان زود انزالی  می پردازیم که می توانید استفاده کنید.

عوامل ایجاد زود انزالی

قبل از درمان هر چیزی ما باید بدانیم دلیل آن چیست ! در واقع ما برای درمان کردن انزال زودرس باید به دنبال عواملی که باعث آن می شوند بگردیم سپس به دنبال روشی برای درمان آن باشیم.

در این بخش به برخی از این عوامل می پردازیم که سبب زود انزالی می شوند.

عوامل روانشناختی در ایجاد زود انزالی نقش مهمی دارد و با توجه به آخرین مطالعات انجام شده عوامل روحی و روانی در زود انزالی تاثیر زیادی دارد از طرف دیگر عوامل مانند اضطراب نیز نیز میتواند مهم باشد و سبب این مشکل شود.

عوامل دیگری مانند موارد بیولوژیکی نیز میتواند در افزایش این بیماری اثر گذار باشید این موارد به شرح زیر می باشد :

طبیعی نبودن هورمون ها
ارثی بودن بیماری
مشکلات سیستم عصبی
عمل جراحی خاص داشتن
مشکل تیروئید
داشتن عفونت در بدن
فشار خون
مزاج افراد ( گرمی و سردی )

در کل برای درمان زود انزالی باید متوجه شویم کدام یک از موارد بالا روش شما اثر دارد سپس می توانیم درمان را شروع کنیم پس باید به موارد بالا دقت زیادی کنید.

اثرات مخرب زود انزالی

این بیماری تاثیرات منفی متنوعی خواهد داشت که باید برای درمان آن بسیار تلاش کنیم از این اثرات می توان به افسردگی , افزایش استرس , کاهش اعتماد به نفس و … اشاره کرد.

لذا با توجه به این اثرات منفی باید مراحل درمان زود انزالی را سریع تر طی کنید.

تشخیص زود انزالی

با توجه تحقیق های انجام شده زمان متوسط رابطه جنسی ۷ دقیقه می باشد اما اگر این مورد برای شما کمتر می باشد می تواند یک نشانه برای تشخیص زود انزالی باشد.

توجه داشته باشید که اگر اکثر مواقع رابطه شما کمتر از ۷ دقیقه طول می کشد می تواند بیانگر زود نزالی باشد.

از طرف دیگر اگر شما با کمترین تحریک جنسی ارضاء می شوید می تواند نشانه دیگر این بیماری باشد.

این موارد با توجه به دفعات تکرار آن ها می تواند وجود زود انزالی را در شما مشخص کند برای مثال اگر شما همیشه دچار موارد بالا می شود بدون شک شما دچار زود انزالی شده اید.

اگر فکر میکنید این مشکل را دارید نگران نباشید ما به شما روش هایی را معرفی خواهیم کرد برای درمان هر چه سریع تر زود انزالی پس با جواب جو همراه باشید.

نقش مزاج در انزال زود رس

مزاج افراد نقش بسیار کلیدی در زود انزالی آن ها دارد یعنی سردی و یا گرمی افراد می تواند مشخص کند که افراد و زود انزالی در آن ها چه دلیلی دارد و نحوه درمان را مشخص کند.

لذا شما باید مزاج خود را تشخیص دهید سپس می توانید به پروسه درمان زود انزالی بروید این مورد بسیار مهم را فراموش نکنید و از آن غافل نشوید

با استفاده از تست هایی که وجود دارد می توانید مزاج خود را تشخیص دهید این تست ها شامل برخی از سوالات هستند که با جواب دادن به آن ها مزاج شما مشخص خواهد شد یعنی گرمی , سردی و… شما مشخص می شود.

یکی از مواردی که می تواند در این زمینه مشکل ساز باشد چاقی است که در هر نوع بیماری تاثیر دارد پس باید ورزش را شروع کنیم تا چاقی سبب زود انزالی و بیماری های دیگدر بدن شما نشود.

می توان نتیجه گرفت که با چاق نبودن می توان گردش ون بهتری داشت و در نهایت زود انزالی را کنترل کرد.

تاثیر فشار خون مشکلات جنسی

فشار خون یکی از مهم ترین مواردی است که در بروز مشکلات جنسی از جمله زود انزالی نقش مستقیم دارد که باید ابتدا آزمایش دهید و مطمئن شوید که فشار خون شما در چه حالتی است.

اگر به صورت نورمال نباشد می تواند برای شما مشکلات زیادی را ایجاد کند از این رو باید به فکر حل کردن مشکلات فشار خون هم باشید علاوه برای این فشار خون سبب بیماری های دیگر نیز می شود

پس باید حتما بررسی شود و اگر نیاز است درمان را شروع کنید.

روش های درمان زود انزالی

پروسه درمان کردن زود انزالی دارای روش های مختلفی می باشد که ما در این مقاله تمامی موارد را بیان میکنیم.

در درمان زود انزالی روش هایی وجود دارد که مربوط به تغدیه می شود که ما باید با آن ها آشنا شویم و از آن مواد غذایی استفاده کنیم.

یک روش دیگری که وجود دارد ورزش می باشد که این مورد نیز روش بسیار مفیدی خواهد بود.

از طرف دیگر ما میتوانیم از روش های دیگری که مربوط به تغذیه و ورزش نیستند نیز استفاده کنیم که این مورد نیز ذکر می کنیم.

درمان زود انزالی با ورزش

همان طور که بیان کردیم یکی از روش های درمان این بیماری ورزش می باشد بنابرین اگر ما در طول هفته به طور مدوام و پیوسته ورزش کنیم می توانیم با زود انزالی مقابله کنیم !

همان طور که می دانید ورزش کردن باعث افزایش سطح تستسترون در بدن انسان می شود لذا با انجام ورزش می توانید خیلی راحت درمان زود انزالی رو انجام دهید.

یکی از ورزش های مفید یوگا می باشد شما با انجام این ورزش می توانید زمان رابطه جنسی را افزایش دهید.

استفاده از کاندوم برای درمان زود انزالی

یکی از مواردی که کارشناسان پیشنهاد می دهند استفاده کردن از کاندوم می باشد که می تواند باعث افزایش زمان رابطه شود در این جا لازم به ذکر است که باید از برند های خوب استفاده کنید تا به نتیجه بهتری برسید.

برخی از کاندوم ها هستند که مخصوص این مورد هستند ( کاندوم های تاخیری ) که می توانید از آن ها استفاده کنید.

پیش نوازی قبل از رابطه

سعی کنید قبل از شروع رابطه جنسی نوازش را کمتر یا بیشتر کنید تا بتوانید نتیجه آن را بررسی کنید طی بررسی های انجام شده این مورد می تواند نقش بسیار کلیدی در درمان زود انزالی داشته باشد لذا باید به آن توجه کنید.

پس این مورد را تست کنید و نتایج را بررسی کنید لازم به ذکر است که مردان خیلی سریع تر تحریک می شوند در حالی که زن ها زمان بیشتری نیاز دارند پس باید نوازش قبل از رابطه را انجام داد تا زود انزالی را نیز کنترل کرد.

در همین مورد نیز حضرت مجمد ( ص ) می فرماید :

” چون کسی خواهد که با زن خود جماع کند به روش مرغان به نزد او نرود ، بلکه اول با او دستبازی و خوش طبعی کند و بعد از آن جماع کند. “

پس باید از جمله ایشان این نتیجه را گرفت که برای رابطه جنسی نباید عجله کرد بلکه نوازش و مهربانی قبل از رابطه نیز نیاز است و نقش مهمی دارد.

اگر از همین جمله پیامبر استفاده کنید و از آن پیروی کنیم اصلا به هیچ مشکلی بر نخواهیم خورد.

استفاده از دارو برای درمان زود انزالی

یکی از روش هایی که ما می توانیم برای درمان کردن زود انزالی از آن استفاده کنیم دارو ها و قرص ها هستند که روش بسیار خوبی نیستند !!

چرا که وقتی ما از این قرص ها استفاده می کنیم سبب معتاد شدن ما به آن ها می شود و این مورد نیز خوب نیست

غیر از این مورد استفاده دائم و پیوسته از قرص ها و دارو سبب اثرات منفی در بدن ما می شود

که می توان به سردرد , حالت تهوع و …. اشاره کرد با توجه به این موارد منفی سعی کنید از آن ها استفاده نکنید.

نکته قابل توجه این است که از این دارو ها معمولا باید چند ساعت قبل از رابطه استفاده کرد که در بیشتر مواقع نتیجه خوبی خواهند داشت و رضایت بخش خواهند بود.

یک مورد درباره این دارو ها وجود دارد که دارو ها اغلب برای زمان های بلند مدت استفاده می شود

اما دارو های گیاهی که وجود دارد می تواند اثر بهتر و حتی خیلی سریع تر را بگذارد مثلا معجون ها می توانند اثر بهتری بگذارند

در ادامه در مورد نحوه ساخت معجون آموزش داده ایم.

در آخر باید یاد آوری کنیم که قرص ها و دارو ها همیشه دارای عوارض هستند از این رو ما همیشه توصیه می کنیم

تا حدالامکان سمت این دارو و قرص ها نروید سعی کنید از دیگر روش های که در این پست ارائه دادیم برای درمان زود انزالی استفاده کنید.

چرا که شما با استفاده از دارو متحمل عوارض متعدد خواهید شد لذا باید از روش های دیگر همچون روش ای گیاهی استفاده کرد.

افزایش تعداد رابطه جنسی

یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذار اضافه کردن دفعات رابطه جنسی می باشد همان طور که گفتیم زود انزالی می تواند اثراتی مانند اضطراب و… را به همراه داشته باشد

لذا ما با افزایش رابطه جنسی می توانیم این ترس  و اضطراب را کاهش دهیم و قدم دیگری در جهت درمان زود انزالی بر داریم.

در اینجا لازم به ذکر است که شما می توانید آلت تناسلی خود را قبل از رابطه ماساژ دهید و با این نکته ساده می توانید جریان خون را بالا ببرید در ماساژ دادن میتوانید از روغن زیتون استفاده کنید.

پس باید نتیجه گرفت که فاصله زمانی زیاد بین رابطه های جنسی سبب تشدید زود انزالی خواهد شد بنابراین لازم است که این مورد را افزایش دهیم.

درمان زود انزالی با تغذیه

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم درمان زود انزالی دارای روش های مختلفی می باشد که یکی از این روش ها داشتن تغذیه درست می باشد یکی مواد غذایی بسیار مفید برای بدن ما ” خرما “ می باشد.

خرما دارای مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشد که سبب بهبود عملکرد بدن می شود و در درمان کردن زود انزالی نیز موثر خواهد بود پیشنهاد می کنیم از ترکیب خرما و شیر در صبحانه استفاده کنید.

نکته مهم این است که خرما دارای قند می باشد و قند سبب افزایش انرژی می شود و در نهایت استقامت شما بالا می رود و در نتیجه رابطه جنسی طولانی تری خواهید داشت.

مواد غذایی زیر در درمان زود انزالی موثر هستند :

هندوانه
بادام
زنجبیل
هل
میگو
دارچین
عسل
پیازچه
تخمه کدو
آووکادو
جوز هندی
گیلاس
اسفناج:
بامیه
سیر
عناب
هویج
لیمو ترش
ریحان
زغال اخته
موز
جگر
ماهی

  راه حل جامع درمان زود انزالی در مردان و زنان متاهل بدون دارو

درمان زود انزالی با گیاهان دارویی

درمان زود انزالی با گیاهان دارویی

همان طور که می دانید ما گیاهان زیادی در زمین داریم و هر یک از این ها دارای خواص های متفاوتی هستند.

ما در این ادامه این پست برای شما گیاهان و مواد خوراکی را قرار دادیم که در درمان کردن زود انزالی می تواند به شما کمک بسیاری کند

از این رو اگر به دنبال درمان آن هستید سعی کنید از گیاهان و مواد خوراکی ای که در ادامه نام برده میشه استفاده کنید.

البته این مورد تنها بخشی از خاصیت های این دسته گیاهان می باشد.

هندوانه :

در مورد هندوانه می توان گفت که باید آن را تکه تکه کنید و از زنجبیل هم همزمان استفاده کنید و سپس میل کنید این ترکیب می تواند بسیار مفید باشد.

بادام :

در مورد بادام نیز باید گفت که بادام به دلیل ویتامین های مختلف سبب بهبود انزال زود رس می شود لذا حتما توصیه می شود از آن ها استفاده کنید.

دارچین :

همان طور که می دانید دارچین از درخت دارچین تهیه می شود و دارای خاصیت های فروانی می باشد از جمله بهبود بیماری های معده میباشد.

همچنین از دیگر خواص دارچین بهبود زود انزالی می باشد که باعث شده به آن اشار کنیم.

باید گفت در دارچین روغن وجود دارد و استفاده از آن باعث میشود متابولیسم افراد افزایش یابد و از این رو شکلات گوارشی را درمان می کند و افرادی که مشکلات گوارشی دارند.

و این مشکل باعث زود انزالی در آن ها شده است دیگر مشکلی نخواهند داشت.

نکته مهم در مورد استفاده از دارچین : اگر بیماری های قندی مثل دیابت دارید از دارچین نباید استفاده کنید.

عسل :

یکی دیگر از مواد غذایی که باعث افزایش قوای جنسی ما می شود ترکیب زنجبیل و عسل می باشد

اگر ما به صورت پیوسته از این ترکیب استفاده کنید معجزه ای در درمان زود انزالی را مشاهده خواهیم کرد.

زنجبیل :

همان طور که در لیست بالا اشاره کردیم زنجبیل یکی از مواد غذایی بسیار مفید می باشد که می توانیم آن را به صورت ترکیب ها با عسل یا هندوانه استفاده کنیم یا می توانیم از چای زنجبیل استفاده کنیم این مورد یکی از خواص زنجبیل بود که بسیار کاربری می باشد.

نکته مهم در مورد ترکیب زنجبیل و عسل : لازم به ذکر است که اگر بیماری های کلیوی دارید یا قبلا داشتید نباید از این ترکیب استفاده کنید چرا که برای شما مفید نیست.

پیازچه :

همچنین می توانید از گیاه پیازچه نیز برای درمان زود انزالی استفاده کنید چرا که این گیاه به دلیل خواصی که دارد می تواند در پروسه درمانی زود انزالی به شما کمک بسیاری کند.

نکته مهم در مورد پیازچه : نکته مهم در مورد استفاده کردن از پیازچه این است که اگر بیماری های معده مانند سوزش معده دارید نباید از آن استفاده کنید.

تخمه کدو :

در این بخش به یکی از مواد غذایی بسیار پر طرف دار اشاره می کنیم یعنی تخمه کدو تنبل این ماده غذایی علاوه بر خاصیت فراوانی که دارد

یک ماده غذایی خوشمزه نیز می باشد که می توانید برای افزایش سرعت درمان زود انزالی از آن استفاده کنید.

تخمه کدو دارای ترکیباتی هست که باعث می شود فرایند کار کردن قلب شما هم بهبود یابد.

آووکادو :

یکی دیگر از مواردی که می توانید در برنامه غذایی خود قرار دهید آووکادو می باشد این ماده غذایی به دلیل داشتن ویتامین E می تواند بسیار مفید باشد و قوای جنسی را نیز افزایش دهد.

آووکادو نیز به شدت توصیه می شود لذا آن را دست کم نگیرید.

جوز هندی :

در این جا یک ادویه را معرفی می کنیم که می تواند بسیار کاربردی باشد چرا که ادویه ها را می توانیم با بسیاری از غذا ها ترکیب کنیم و استفاده کنیم

بنابراین توصیه می کنیم از جوز هندی در درست کردن غذا های خود استفاده کنید تا زود انزالی را کاهش دهید.

گیلاس :

گیلاس یکی از میوه های بسیار لذیذ می باشد که اکثر مردم به آن علاقه دارند اگر تا کنون نمی دانستید باید بدانید که گیلاس می تواند در درمان زود انزالی به شما کمک کند پس حتما سعی کنید گیلاس بخورید

چرا که گیلاس نیز مانند تخمه کدو خوشمزه است و مفید هم میباشد لذا باید در برنامه غذایی شما باشد.

گیلاس دارای ویتامین A می باشد از این رو می تواند بسیار مفید واقع شود.

اسفناج :

همان طور که تا به این جا گفتیم افزایش گردش خون فرایندی است که برای درمان زود انزالی بسیار مفید است و همچنین مواد غذایی که باعث این فرایند می شوند نیز مفید و کاربردی هستند.

که باید از آن ها استفاده کرد اسفناج و کرفس از آن دسته گیاهانی هستند که باعث افزایش گردش خون و درمان زود انزالی می شود لذا با توجه به این توضیحات می توانیم از اسفناج و حتی کرفس استفاده کنیم.

بامیه :

بامیه یکی از گیاهانی می باشد که در کشور ما به فروانی یافت می شود اگر چه بسیاری از مردم به آن علاقه ای ندارند اما اگر از زود انزالی رنج می برید باید برای درمان از این گیاه استفاده کنید.

می توانید قبل از خواب از بامیه استفاده کنید یعنی مخلوطی از آن درست کنید و پیوسته قبل از خوابیدن بنوشید.

سیر :

سر نیز یکی از مواد غذایی بسیار مفید برای درمان زود انزالی میباشد سیر باعث افزایش گردش خون میشود و در نتیجه اثر مستقیم برای کاهش زودا نزالی دارد بنابراین حتما از سیر استفاده کافی و لازم را ببرید.

میگو :

میگو یکی از جانوران آب زی می باشد که دارای فواید بسیاری زیادی می باشد هر چند برای بسیاری از مردم خوشایند نیست اما با توجه به فوایدی که دارد نمی توانیم قدرت آن را دست کم بگیریم

همچنین نکته مهم این است که میگو باعث تقویت پروسه اسپرم سازی می شود از این جهت برای افزایش قوای جنسی بسیار مفید و ضرروی می باشد پس نباید خواص میگو را جدی نگرفت و از آن استفاده نکرد.

هویج :

طبق تحقیقاتی که انجام شده هویج یکی از گیاهانی می باشد که منبع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد و باعث تقویت ماهیچه آلت تناسلی خواهد شد

و هویج یکی از سریع ترین و بهترین مواد غذایی برای درمان زود انزالی می باشد از طرف دیگر برای چشم نیز مفید می باشد پس حتما باید آن را میل کرد.

نکته مهم این است که هویج باعث سلامتی کلی بدن شما نیز خواهد شد و باعث کاهش خطر سرطان ها نیز می شود لذا از هویج استفاده کنید و با یک تیر چند نشان بزنید.

عناب

عناب نیز از آن دسته گیاهانی است که خاصیت های بسیاری زیادی دارد شما برای درمان زود انزالی باید از عناب تازه استفاده کنید تا بتوانید نتیجه بهتر و سریع تری بگیرید لذا سعی کنید از این خواص عناب به خوبی استفاده کنید.

توصیه ما این است که از عطاری ها عناب تازه را خریداری کنید و از آن به خوبی بهره ببرید.

لیمو ترش :

لیمو ترش نیز می تواند به کمک کند تا با زود انزالی مقابله کنیم این عمل به صورت علمی ثابت شده و از خواص لیمو ترش می باشد پیشنهاد می شود از لیمو ترش تازه برای بهبود زود انزالی استفاده کنید.

ذعال اخته :

یکی دیگر از مواردی که ما می توانیم برای درمان کردن زود انزالی از آن استفاده کنیم ذغال اخته می باشد.

با توجه با بررسی هایی که انجام شده مصرف ذغال اخته باعث می شود دستگاه گوارش کلسترول را جذب نکند و برای کنترل انزال زود رس نیز مفید و کاربردی خواهد بود.

موز :

موز از آن دسته میوه های بسیار مفید برای درمان زود انزالی می باشد چرا که موز با توجه به آنزیم هایی که دارد باعث بر این می شود سرعت ساخت اسپرم تشدید یابد و در نتیجه مقاومت جنسی ما نیز بیشتر شود

لذا باید از این میوه نیز به خوبی استفاده کرد نکته قابل توجه این است که می توانیم از ترکیبات شیر و موز نیز برای کنترل زود انزالی استفاده کنیم.

ماهی :

ماهی به دلیل داشتن ویتامین ها و امگا بسیار مفید می باشد و می توانید برای درمان این بیماری نیز از آن استفاده کنیم نکته قابل توجه این است که ماهی چرب برای درمان کردن زود انزالی مناسب تر خواهد بود.

مواد غذایی که نباید استفاده کرد

تا الان به برخی از مواد غذایی اشاره کردیم که برای درمان زود انزالی مفید هستند و باید استفاده کنیم اما سوال این است که چه مواد غذایی را نباید استفاده کرد ؟

پاسخ این سوال این است که ما نباید پیش از رابطه جنسی از موادی مانند موارد زیر استفاده کنیم.

دوغ
سوسیس
کالباس
فست فود
نسکافه
دلستر

سعی کنید از موارد بالا استفاده نکنید و از مواد غذایی که پیش تر گفتیم استفاده کنید و جایگزین کنید.

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی با حنا

یکی از روش هایی که در قدیم و طب سنتی از آن استفاده می شود استفاده کردن از حنا برای درمان زود انزالی می باشد در این روش باید ابتدا آلت تناسلی را بشورید

سپس باید آن را چند دقیقه با حنا ماساژ دهید با این روش می توانید زود انزالی را کنترل کنید. توجه کنید که باید از آب ولرم برای شست و شو استفاده کنید.

نکته مهم این است که باید در نظر بگیرید حنا سبب تغییر رنگ آلت تناسلی می شود که باید آن را در نظر بگیرید سپس این کار را انجام دهید چرا که ممکن است این کار مورد علاقه شما نباشد.

استفاده از مشاوره و پزشک

یکی از مواردی که ما می توانیم برای درمان زود انزالی خود انجام دهیم این است که از مشاور استفاده کنیم یعنی از تجارب فردی استفاده کنیم که تخصصش این کار است ما نیز به شدت این مورد را پیشنهاد می کنیم

شما نیز می توانید یک مشاور خبره انتخاب کنید و مشکل خود را با وی در میان بگذارید و درمان زود انزالی را شروع کنید.

لازم به ذکر است که در این روش دکتر مسائل را بررسی خواهد کرد و دلیل اصلی زود انزالی را پیدا خواهد کرد و در نتیجه سریع ترین روش را برای درمان به شما پیشنهاد می کند و اغلب بدون دارو مشکل افراد حل خواهد شد.

استفاده از مشاور می تواند تاثیر بسیار زیادی در روند درمان شما بگذارد پس سعی کنید از این پتانسیل استفاده کنید تا سریع تر درمان شوید.

سعی کنید نترسید و شرم نداشته باشید چرا که این یک مشکل عمومی می باشد و خیلی از مردم با آن دچار هستند پس راحت باشید و به مشاور مراجعه کنید.

افزایش آگاهی نسب به شریک جنسی

یکی از مواردی که دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد و باعث می شود افراد آرامش و رابطه خوبی نداشته باشند عدم آگاهی کافی به همسر خود می باشد یعنی ما باید اطلاعات خود را افزایش دهیم.

بیشتر صبر به خرج دهیم و احساسات و عواطف خود را کنترل کنیم تا یک رابطه زناشویی بهتری داشته باشیم و همه این موارد باعث کنترل زود انزالی خواهد شد.

برای مثال ما باید بدانیم قبل از رابطه ماساژ لازم است پس باید از این نکته پیروی کنیم در کل باید از نکاتی مثل مثال بالا تبعیت کنیم تا زود انزالی را درمان کنیم.

همچنین در زنان زمان بیشتری طول می کشد که به ارگاسم برسند لذا باید این مورد را نیز در نظر داشته باشیم در غیر این صورت مشکلات شما هر روز افزایش پیدا می کند.

یک آمار وجود دارد که بیان گر این است که خیلی از طلاق بر این علت بوده که افراد از هم شناخت ندارند پس باید از یکدیگر شناخت پیدا کنید تا مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کنید.

تاثیر خواب در زود انزالی

خواب همیشه در بسیاری از بیماری ها نقش دارد ما با داشتن خواب کافی می توانیم سالم تر باشیم اگر کم خوابی داشته باشیم سلامت نخواهیم بود و اگر بیشتر بخوابیم نیز سالم نخواهیم بود پس باید خواب کافی و به اندازه داشته باشیم.

خواب یک فاکتور بسیار مهم است که در شدید انزال زودرس اثر مستقیم دارد و در درمان آن نیز بسیار مهم است بنابر این اگر به دنبال پیشگیری یا درمان زود انزالی هستید حتما از خواب کافی غافل نشوید.

حفظ کردن آرامش

همان طور که اشاره کردیم یکی از دلایل ایچاد و تشدید شدن زود انزالی نداشتن آرامش کافی می باشد شما با دانستن این نکته ساده می توانید زود انزالی را کنترل کنید .

برای مثال شما باید سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و در نتیجه می توانید با همین کار و قدم های کوچک زود انزالی را درمان کنید پس حتما حفظ آرامش را در نظر بگیرید و آن را فراموش نکنید.

در حفظ آرامش باید ذهن خود را از چیز های دیگر خالی کنید تا به آرامش بیشتر برسید با تمرین برای حفظ آرامش می توانید پس از مدتی تمام مشکلات خود را از بین ببرید پس قدرت ذهن را دست کم نگیرید.

نکته مهم این است که زود انزالی بیشتر وقت ها با همین نکات ذهنی حل می شود پس این مورد را اصلا دست کم نگیرید.

تاثیر زود انزالی در روابط

زود انزالی معمولا به این روش است که مرد زود تر نسب به همسر خود ارضاء می شود این مورد در بلند مدت می تواند اثرات بد و  مخربی را روی روابط بگذارد.

اثراتی همچون بد اخلاقی و بی محبتی نسبت به یک دیگر می تواند از اثرات منفی عمده این بیماری باشد از طرف دیگر زود انزالی می تواند سبب بر این شود که افراد اعتماد به نفس کمتری داشته باشند

و یا باعث کاهش اعتماد به نفس شدید شود و حتی در خیلی از موارد سبب بر این می شود که افراد از روابط جنسی بعدی خود داری کنند و احساس ترس کنند.

بنابراین باید همه تلاش خود را برای کاهش و حتی پیشگیری از زود انزالی بکنیم تا دچار و گرفتار این اثرات منفی نشویم.

معجون درمان زود انزالی

یکی دیگر از روش های درمان کردن زود انزالی استفاده کردن از معجون ها می باشد که می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود و ما نیز در جواب جو توصیه می کنیم که از این معجون ها استفاده کنید

لازم به ذکر است که اغلب معجون هایی که برای درمان انزال زود رس تهیه می شوند از مواد غذایی که در بالا ذکر کردیم درست شده است پس خود شما می توانید از این معجون ها درست کنید.

فقط نکته مهم این است که باید از مواد غذایی مثل هندوانه یا کدو و…استفاده کنید.

از تاثیرات این معجون ها می توان به افزایش قوای جنسی اشاره کرد همچنین این معجون سبب کاهش سردی و افزایش گرمی می شوند و از این جهت نیز پر کاربرد هستند.

برای مصرف این معجون ها باید توجه داشته باشید که باید حداقل دوره ی زمانی ۳۰ تا ۴۰ روزه را انتخاب کنید تا بتوانید درمان زود انزالی رو جلو ببرید.

نتیجه گیری و پیشنهاد ما

تا به این جا با دلایل کلی زود انزالی آشنا شدین و متوجه شدین که برای درمان زود انزالی باید به دلایل آن توجه کنید و سپس به دنبال درمان باشید

همچنین در مورد مواد غذایی که باید بخوریم و یا نباید بخوریم نیز صحبت کردیم که شما باید طبق این موارد پیش بروید تا کم کم این بیماری را کم رنگ کنید.

در آخر توصیه می شود خوب بخوابید , خوب غذا بخورید و از تکنیک ها استفاده کنید تا در بلند مدت با زود انزالی خداحافظی کنید اگر سوالی و یا نظری دارید می توانید از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین تجربیات خود را زیر همین پست نظر بدین تا بقیه دوستان استفاده کنند.

 

منبع: javabjo.com

  نحوه مصرف انواع قرص برای درمان زود انزالی / آمپول درمان زود انزالی وجود دارد؟
پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *