راه حل جامع درمان زود انزالی در مردان و زنان متاهل بدون دارو

درمان زود انزالی در مردان متاهل,درمان زود انزالی در مردان با ورزش ,درمان زود انزالی در مردان با غذا,درمان زود انزالی زنان در طب سنتی,درمان خانگی زود انزالی زنان,علت زود انزالی در زنان,انزال زودرس در زنان و مردان , درمان زود انزالی زنان با داروی گیاهی

 

آقایان عزیز مراقب باشید؛ زیرا زود انزالی ممکن است زندگی و رابطه زناشویی شمارا تهدید کند! زود انزالی، یک مشکل مرموز ولی درمان پذیر است که خیلی از مردان را درگیر کرده است. دوست دارید با اختلال و راههای درمان زود انزالی بیشتر آشنا شوید؟ پس از شما می‌خواهیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید. در این مطلب سایت، به‌صورت کامل با زود انزالی و روش‌های درمان این مشکل آشنا خواهید شد. خواندن این مطلب را به همه مردان متأهل توصیه میکنیم.

راه حل جامع درمان زود انزالی در مردان و زنان متاهل بدون دارو

درمان زود انزالی در مردان و زنان متاهل

زود انزالی، اختلالی است که باعث می‌شود فرد هیچ‌گونه کنترلی روی زمان انزال خود نداشته باشد و خیلی سریع ارضا شود! در رابطه جنسی، وقتی مرد و زن ازنظر جسمی و روحی به اوج لذت می‌رسند، مایع منی از بدن آن‌ها خارج می‌شود. وقتی فرد به انزال زودرس دچار باشد، مایع منی او قبل از نزدیکی یا مدت‌زمان کمی بعد از نزدیکی، از بدنش خارج می‌شود.

زود انزالی، یکی از مشکلات رایج در میان مردان است و باعث نارضایتی مرد و زن از رابطه زناشویی می‌شود.

 

درجات مختلف زود انزالی

زود انزالی، درجه‌های مختلفی دارد. بعضی از مردان، به‌محض اینکه برهنگی همسرشان را مشاهده می‌کنند، ارضا می‌شوند. بعضی از مردان، به‌محض شروع آمیزش و قبل از دخول به ارگاسم می‌رسند. دسته دیگری از مردان هستند که می‌توانند عمل دخول را انجام دهند؛ اما بعد از انجام چند حرکت ابتدایی، مایع منی از بدنشان خارج می‌شود. این نارسایی جنسی باعث می‌شود که فرد، لذت جنسی را تجربه نکند و دائما نگران موضوع زود ارضا شدن خود باشد.

 

گاهی اوقات انزال زودرس، طبیعی تلقی می‌شود؛ مثلاً وقتی مرد برای مدت طولانی از همسرش دور باشد و رابطه جنسی نداشته باشد، به‌محض شروع رابطه جنسی تحریک‌شده و ارضا می‌شود. در این صورت، نمی‌توان گفت که فرد به زود انزالی دچار است؛ اما اگر فردی در همه روابط جنسی‌اش، دچار انزال زودرس شود، به مشکل زود انزالی دچار شده است و باید برای درمان مشکلش اقدام کند.

 

مردانی که به زود انزالی مبتلا هستند، توانایی راضی نگه‌داشتن همسرشان را ندارند و از این موضوع رنج می‌برند. زنان نیز از زندگی و برقراری رابطه با این مردان لذت نمی‌برند؛ زیرا نیاز جنسی آن‌ها برطرف نمی‌شود. به همین دلیل است که گاها گفته می‌شود زود انزالی، یکی از عوامل تهدیدکننده خوشبختی و رضایت از زندگی در زوج‌ها است. البته ما معتقدیم در زندگی زناشویی، رابطه جنسی همه چیز نیست و نوع نگرش زن و مرد نسبت به رابطه جنسی تفاوت دارد. برای زن ها، عشق، عاطفه ، توجه، امنیت، و ارتباط قلبی در اولویت بالاتری نسبت به سکس قرار دارد. برای مردان، رابطه جنسی اولویت بالاتری دارد و گفته میشود مردان عموما از سکس بهتر، به عشق بهتر با همسر میرسند.

 

زمان و چگونگی انزال طبیعی به چه صورتی است؟

در انزال طبیعی، کیفیت انزال و ارگاسم اهمیت دارد. زمان استاندارد انزال در مردان، بین ۵ تا ۱۰ دقیقه است. فکر نکنید که اگر زمان دخول شما طولانی‌تر باشد، به این معنی است که سکس بهتری دارید و کیفیت سکس شما بهتر است! سکس خوب، سکسی است که دو طرف از آن لذت ببرند و باهم به اوج لذت جنسی برسند.

 

چگونه می‌توان یک رابطه جنسی عاشقانه و عالی داشت؟

انزال طبیعی، یکی از ارکان مهم در رابطه‌های جنسی عاشقانه است. اگر می‌خواهید از انزال طبیعی خود لذت بیشتری ببرید، قبل از دخول همسرتان را نوازش کرده و با او معاشقه کنید. زمانی که همسرتان را به‌صورت کامل تحریک کردید، می‌توانید دخول را انجام دهید. عمل دخول باید آخرین مرحله از یک سری کارهای زیاد عاشقانه و تحریک کننده باشد . یعنی یک خانم باید قبل از دخول تا ۸۰% به ارگاسم نزدیک شده باشد. ۲۰ درصد آخر آن رابطه باید عمل دخول باشد. ما نحوه آموزش کامل و صحیح رابطه زناشویی را در دوره تبدیل نیروی جنسی به ثروت، به شما عزیزان آموخته ایم.

 

بعد از ارضا شدن دو طرف، شما باید مجدداً به همسرتان عشق بورزید و از او تشکر کنید. هرکدام از این کارها، زمان‌بر است و موجب افزایش زمان کلی سکس شما می‌شود. هم‌چنین میزان رضایت شما و همسرتان را نیز بالاتر می‌برد.

 

با تکرار و تمرین، شما می‌توانید تجربه جنسی خود را بهتر کنید و از رابطه عاشقانه خود، لذت بیشتری ببرید. اما اگر به زودانزالی دچار هستید، ابتدا بهتر است این مشکلتان را برطرف کنید.

 

نشانه‌های زود انزالی در مردان چیست؟

اگر مرد قبل از نزدیکی و انجام رابطه جنسی ارضا شود یا به‌محض شروع رابطه جنسی، مایع منی از بدنش خارج شود، فردی زودانزال تلقی می‌شود. پزشکان بر این اعتقاد هستند که ارضا شدن تا پیش از ۲ دقیقه، زود انزالی است. در این شرایط، زوجین تحریک نشده‌اند و قادر به ادامه رابطه جنسی خود نیز نیستند. یکی دیگر از نشانه‌های زود انزالی در مردان، این است که آن‌ها هیچ کنترلی روی رابطه جنسی خود ندارند و نمی‌توانند انزال خود را به تأخیر بیندازند.

 

زود انزالی باعث می‌شود که افراد از رابطه زناشویی و لذت ارتباط جنسی محروم باشند و نتوانند از رابطه خود لذت ببرند. مردان درگیر با زود انزالی، گاها افرادی عصبی و مضطرب هستند؛ البته زود انزالی، مشکلات دیگری نیز به همراه دارد.

 

چه مردانی به زود انزالی دچار می‌شوند؟

بسیاری از مردان، حداقل یک‌بار در زندگی‌شان زود انزالی را تجربه کرده‌اند. خوشبختانه در بسیاری از موارد، زود انزالی خیلی سریع و خودبه‌خود درمان می‌شود؛ اما در بعضی موارد، مراجعه به پزشک و متخصص الزامی است. احتمال ابتلا به اختلال زود انزالی در مردان ایرانی بالا است؛ زیرا ازنظر مذهبی و فرهنگی، آموزه‌های درست برقراری رابطه جنسی به افراد آموزش داده نمی‌شود.

 

این در حالی است که دین مبین اسلام، کامل ترین آموزشها را در حیطه مسائل جنسی برای پیروان خود تدارک دیده است. ولی نسل های گذشته، حتی صحبت کردن راجع به مسائل جنسی را عیب و بی حیایی میدانستند. مثلاً فردی که فکر می‌کند رابطه جنسی موضوعی نادرست و گناه است، در هنگام برقراری رابطه، آرامش ندارد و نمی‌تواند روی زمان انزالش کنترل داشته باشد.

 

عوامل روانی مانند احساس گناه، افسردگی و اضطراب نیز از عوامل اصلی زود انزالی هستند؛ علاوه بر این، عوامل روانی دیگری نیز هستند که باعث بروز زود انزالی در مردان می‌شوند. بهتر است با هریک از عوامل زمینه‌ساز زود انزالی بیشتر آشنا شوید.

 

دلایل روانی زود انزالی

مشاهده فیلم و عکس‌های پورنو گرافی: وقتی فردی عکس و فیلم‌های پورنو گرافی را مشاهده می‌کند، تحریک می‌شود و دست به خود ارضایی می‌زند. اگر این رفتار تکرار شود، اختلالات جنسی ازجمله زود انزالی تشدید می‌شوند.

 

مسائل تربیتی: یکی دیگر از دلایل زود انزالی را می‌توان در تجربه کودکی مردان جستجو کرد. پسرانی که مادرهای سلطه‌گر و خشنی دارند، در بزرگ‌سالی به‌احتمال‌زیاد به زود انزالی دچار می‌شوند.

 

بزرگ‌نمایی سکس: وقتی سن ازدواج در افراد بالا برود و به کارهایی چون استمنا روی بیاورد، هنگام رویارویی با موقعیت واقعی سکس، دست‌وپایش را گم می‌کند و قدرت کنترل خود را از دست می‌دهد.

 

تجربه جنسی کم: تجربه کم درزمینهٔ موضوعات جنسی، یکی از علل زود انزالی است. زوج‌های جوان، بعد از ازدواج تجربه جنسی کمی دارند و به همین دلیل است که به اختلال زود انزالی دچار هستند. به‌تدریج و با افزایش تجربه جنسی، این مشکل هم برطرف خواهد شد.

 

عجله کردن و ارگاسم سریع: وقتی فرد در مکان‌های بسته مانند ماشین، راهرو و… رابطه جنسی برقرار می‌کند و باعجله این کار را انجام می‌دهد، سعی می‌کند که سریع‌تر به ارگاسم برسد تا رسوا نشود و همین موضوع، باعث زود انزالی مردان می‌شود!

 

اختلال در سیستم هورمونی یا عصبی: یکی از عوامل تأثیرگذار در کیفیت رابطه جنسی، هورمون‌های فرد است. وقتی هورمون‌ها به‌درستی ترشح نشوند، روی تحریک‌پذیری و کیفیت رابطه جنسی فرد تأثیر می‌گذارد.

 

افسردگی: مردی که به افسردگی دچار باشد، قطعاً به کاهش یا افزایش میل جنسی دچار خواهد شد که این موضوع، روی میزان تحریک جنسی، زمان ارگاسم و میزان تحریک جنسی فرد تأثیر می‌گذارد.

 

 

عوامل جسمی مؤثر در زود انزالی

 

دلایل جسمی که در بروز زود انزالی تأثیر دارند، عبارت هستند از:

– مشکلات تیروئیدی
– اختلال نعوظ
– حساسیت بیش‌ازحد آلت تناسلی ( که عموما در اثر خود ارضایی ایجاد می شود)
– اختلالات ژنتیکی
– عفونت پروستات و مجاری ادراری
– عوارض جانبی بعضی از داروهای خاص
– اختلال در عملکرد انتقال‌دهنده‌های عصبی
– چاقی و ضعیف بودن بدن
– عمل جراحی و آسیب سیستم عصبی
– اعتیاد به الکل، سیگار و مواد مخدر

این عوامل، باعث بروز انزال زودرس در مردان می‌شود. مردان متأهل می‌دانند که زود انزالی تا چه اندازه مخرب است و چگونه فکر و ذهن افراد را درگیر می‌کند.

 

نتایج و عواقب زود انزالی

مردانی که به زود انزالی هستند، میزان ناراحتی و استرس شدیدی را تحمل می‌کنند؛ زیرابه مشکلی دچار هستند که روی آن کنترلی ندارند. ازجمله عواقب و نتایج زود انزالی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

بروز مشکلات زناشویی

زود انزالی ، باعث می‌شود که مرد، زودتر از همسرش ارضا شود و این موضوع، باعث نارضایتی زنان از رابطه جنسی می‌شود. تجربه نکردن لذت جنسی، باعث سردی رابطه زناشویی می‌شود و اشتیاق آن‌ها را برای رابطه‌های بعدی کمتر می‌کند. به همین دلیل است که زود انزالی می تواند باعث بروز تنش در میان زوجین ‌شود.

 

نارضایتی زوجین از زندگی مشترک و رابطه زناشویی

زود انزالی، گرایش زن و شوهر برای آمیزش جنسی را از بین می‌برد و بهترین لذت دنیوی یعنی لذت رابطه زناشویی را از افراد دریغ می‌کند.

 

اضطراب

فردی که با زود انزالی درگیر است، مدام اضطراب دارد؛ زیرا نمی‌تواند همسرش را راضی نگه دارد. همچنین فکر می‌کند که مشکل او هرگز حل نخواهد شد!

 

پرخاشگری

زن‌وشوهری که از رابطه جنسی خود لذت نمی‌برند، مدام به هم پرخاش می‌کنند و عصبی هستند.

 

کاهش اعتمادبه‌نفس

پیامدها و تأثیرات زود انزالی، باعث می‌شود که مرد این مشکل را به خودش نسبت دهد و حس خوبی نسبت به خودش نداشته باشد. درنتیجه اعتمادبه‌نفس او پایین می‌آید و خجالتی و کمرو می‌شود.

 

افسردگی

شخصی که به زود انزالی دچار است، تجربه خوبی از رابطه جنسی خود ندارد و احساس نارضایتی می‌کند؛ درنتیجه به‌تدریج افسرده می‌شود.

 

اختلال روانی

زود انزالی باعث می‌شود که اثرات مخربی روی فرد گذاشته شود و فرد دچار تنش ذهنی و اختلال روانی شود که خود این موضوع، از عوامل زود انزالی است.

 

نگرانی

فرد مبتلا به زود انزالی، دائما نگران است؛ زیرا مشکلی دارد که نمی‌تواند آن را برطرف کند و درباره آینده زندگی مشترکش نگران است.

 

ناراحتی شدید

فرد مبتلا به زود انزالی ، ناراحتی شدیدی دارد؛ زیرا عشق و علاقه در زندگی آن‌ها از بین رفته است و زندگی خود را در خطر می بیند.

 

 

اصلی ترین و مهمترین درمان زود انزالی چیست؟

اصلی ترین راه برای درمان زود انزالی این است که باور کنید زود انزالی درمان شدنی است. اگر می‌خواهید این اختلال را درمان کنید، باید افکار ذهنی خود را تغییر دهید. وسواس فکری و اضطراب افراد، مانع برقراری یک رابطه جنسی خوشایند و باکیفیت می‌شود. اگر آرامش خود را حفظ کنید و اضطراب نداشته باشید، می‌توانید زود انزالی خود را سریع‌تر درمان کنید. با کنترل احساسات خود، می‌توانید بیشتر به خود مسلط باشید و این مشکل را درمان کنید. مطمئن باشید که زود انزالی درمان شدنی است و با کنار گذاشتن یاس و ناامیدی، می‌توانید زود انزالی خود را درمان کنید.

 

راهکارهای درمان زود انزالی

اگر واقعا بخواهید، می‌توانید مشکل زود انزالی خود را درمان کنید. برای از بین بردن اختلال زودرس، این کارها را انجام دهید.

 

افزایش اعتمادبه‌نفس

کمبود اعتمادبه‌نفس، اجازه نمی‌دهد که برای رفع مشکل زود انزالی خود گامی‌بردارید. اگر شما بپذیرید که مردی جذاب و دوست داشتنی هستید، اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهید داشت و کنترل روابط عاشقانه زندگی خود را در دست می گیرید. همیشه با خود تکرار کنید که جذابیت دارید و همسرتان شما را دوست دارد.

متعهد شوید که هر روز برای افزایش اعتمادبه‌نفس خود، گامی‌بردارید و با این کار، مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید. برای افزایش اعتمادبه‌نفس خود، بیشتر لبخند بزنید، کمی بلندتر حرف بزنید، سریع‌تر راه بروید، خوش تیپ باشید و صاف بایستید و بنشینید. این راهکارهای مؤثر به شما کمک می‌کنند که اعتمادبه‌نفس خود را چند برابر کنید.

 

از بین بردن ترس از زود انزالی

لازم نیست از مشکل زود انزالی خود بترسید! شما نباید از خودتان بیش‌ازحد انتظار داشته باشید. به خودتان افتخار کنید و از رابطه ای که باهمسرتان دارید لذت ببرید. اگر از زود انزالی بترسید، نمی‌توانید خود را کنترل کنید و شرایط را پیچیده تر خواهید کرد. وقتی از مشکلتان خجالت بکشید یا بترسید، در زمان رویارویی با آن مشکل، مغز شما به‌درستی کار نخواهد کرد.

 

معاشقه پیش از آمیزش

عشق بازی قبل از آمیزش در کاهش زود انزالی بسیار نقش دارد. همسر خود را با حرفهای عاشقانه، دست و دهان نوازش کنید. پیش نوازی، به فرد اجازه می‌دهد که بر اضطرابش غلبه کند و برای ارضا شدن، عجله نکند! کم شدن اضطراب، باعث آرام تر شدن فرد و تسلط بیشتر او در رابطه می‌شود. توصیه ای که ما در آموزشهای زوجین در دوره تبدیل نیروی جنسی به ثروت کردیم این است که مرد باید حداقل ۲۰ دقیقه باید با همسرش معاشقه کند و بعد مستقیما وارد کارهای جنسی شود.

 

پوزیشن جنسی درست

برای اینکه زمان انزال خود را مدیریت کنید، باید پوزیشن درستی در زمان رابطه داشته باشید. بهترین حالت برای رفع زود انزالی این است که شما به پشت بخوابید و همسرتان روی بدن شما قرار بگیرد. این کار، همسرتان را به خوبی تحریک می‌کند و باعث می‌شود که تسلط کاملی روی اوضاع داشته باشید.

 

ارضای همسر

سعی کنید که ابتدا همسر خود را ارضا کنید و بعد خودتان ارضا شوید. با این کار، مدت زمان رابطه جنسی شما بیشتر می‌شود و همسر شما ازنظر عاطفی بیشتر به شما وابسته خواهد شد.

 

از بین بردن استرس در رابطه

چرا در زمان برقراری رابطه جنسی باهمسرتان استرس دارید؟ این استرس، باعث می‌شود که سریع بخواهید کار را تمام کنید و ارضا شوید! اگر می‌خواهید در هنگام برقراری رابطه جنسی استرس نداشته باشید از مدیتیشن و مراقبه برای به آرامش رسیدن روح و جسمتان کمک بگیرید.

 

کمک گرفتن از تکنیک شروع-توقف یا تکنیک چراغ راهنمایی

برای درمان زود انزالی، از تکنیک شروع-توقف (چراغ راهنمایی) استفاده کنید. وقتی ازنظر جنسی برانگیخته شدید(رنگ سبز چراغ راهنمایی) شروع کنید. وقتی به سطح متوسطی از هیجان رسیدید(رنگ قرمز چراغ راهنمایی) دست نگه ‌دارید تا هیجان شما کمی فروکش کند(رنگ نارنجی چراغ راهنمایی) و دوباره شروع کنید. این تمرین را باید بااراده و مکررا انجام دهید تا مهارت بیشتری به دست آورید.

 

تنفس سه مرحله ای

یکی از روشهای عالی برای درمان انزال زودرس، تنفس سه مرحله‌ای است. تنفس سه مرحله ای باعث از بین رفتن اضطراب، استرس و نگرانی می‌شود و اعتمادبه‌نفس فرد را افزایش می‌دهد. تنفس سه مرحله ای، یکی از تکنیک های نفس کشیدن است که افراد تازه کار می‌توانند از آن استفاده کنند و نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده کنند.

 

برای انجام تکنیک تنفس سه مرحله ای، به پشت دراز بکشید، یکی از دستان خود را روی شکم خود قرار دهید و دست دیگرتان را روی قفسه سینه خود بگذارید. چشمان خود را ببندید و نفس های عمیقی بکشید. روی عمل دم خود تمرکز کنید و بالا و پایین آمدن شکمتان در هنگام تنفس را حس کنید.

دستی که روی شکمتان گذاشتید را روی سینه خود قرار دهید. باز هم نفس بکشید و هوای داخل شش ها را به آرامی بیرون دهید. انقباض دنده ها را نیز در هنگام دم و بازدم احساس کنید. دستهای خود را آزاد کنید و روی تنفستان تمرکز کنید. به‌صورت کامل نفس بکشید و با دقت کامل، دم و بازدم را انجام دهید.

 

علاوه بر اینها، شما با داشتن ورزش، رعایت نکات طب اسلامی و تغذیه مناسب می‌توانید اختلال زود انزالی خود را درمان کنید. ورزش کردن و اصلاح رژیم غذایی، دو راه بسیار مؤثر و کم هزینه برای رفع زود انزالی هستند. در ادامه این نوشته با سایر روشهای درمان زود انزالی آشنا خواهید شد. قبل از آن، چهار روش کاملا بی فایده در درمان زود انزالی را به شما توضیح خواهیم داد. این روشها خیلی جاها توصیه می شود ولی آنها مانند مُسکن عمل میکنند نه درمان.

 

 

چگونه می‌توان با ورزش کردن، اختلال زود انزالی را برطرف کرد؟

ورزش کردن، هم باعث سلامتی جسم شما می‌شود و هم روح شما را سالم نگه می دارد. به کمک ورزش، شما می‌توانید عضلات شکم، لگن و پاهای خود را قوی کنید. بسیاری از مشکلات ذهنی و جسمی مانند زود انزالی با کمک ورزش، برطرف می‌شوند. در زیر، چند تمرین ورزشی را یاد می گیرد که باعث درمان زود انزالی شما می‌شوند.

 

بالا نگه داشتن لگن

با انجام این حرکت ورزشی، عضلات لگن شما تقویت می‌شود. به پشت بخوابید، لگن و باسن خود را به‌صورت کامل از زمین بلند کنید و چند لحظه در همین وضعیت بمانید. با این کار، به عضلات پایین تنه شما فشار وارد می‌شود. به مدت ۱۰ ثانیه، عضلات باسن خود را منقبض کنید و سپس رها کنید. با انجام عمل منقبض و منبسط کردن، عضلات بدن شما تقویت می‌شود. هر روز می‌توانید ۲ تا ۳ بار این کار را انجام دهید.

 

شنای سوئدی

شنای سوئدی باعث تقویت شکم و پشت کمر شما می‌شود. افراد مبتدی، می‌توانند زانوهایشان را روی زمین بگذارند و بعد شنای سوئدی را انجام دهند. شنای سوئدی را در ۳ ست ۲۰ تایی انجام دهید تا تأثیرات این ورزش عالی را مشاهده کنید.

 

حرکت کمان

حرکت کمان، یکی از تمریناتی است که باعث تقویت آلت تناسلی مردان می‌شود. با تمرین انجام حرکت کمان، عملکرد شما در رابطه جنسی بهتر می‌شود و اختلال نعوظ شما را بهبود می‌دهد. حرکت کمان، در بزرگ کردن آلت تناسلی نیز تأثیر زیادی دارد.

برای انجام حرکت کمان، صاف روی شکم بخوابید. نفس عمیقی بکشید و هوا را داخل ریه های خود نگه دارید. زانوهای خود را خم کنید و قوزک پاهای خود را با دستان خود بگیرید. سینه خود را بالا بیاورید و پاهای خود را آرام آرام باز کنید. حالت بدن شما، مانند یک کمان کشیده است. ۳۰ ثانیه در همین حالت بمانید و سپس عضلاتتان را رها کنید. بعد از کمی استراحت، دوباره حرکت کمان را انجام دهید.

 

حرکت خم رو به جلو

حرکت خم رو به جلو، باعث از بین رفتن استرس شما می‌شود و عضلات شکم و عضلات میانی بدن را تقویت می‌کند. با حرکت خم رو به جلو، عضلات اطراف سیستم گوارش شما درگیر می‌شود و اندامهای میانی بدن شما قدرتمندتر می‌شود. با انجام این حرکت، میزان زود انزالی کمتر می‌شود. دستهای خود را روی کمرتان بگذارید، پاهای خود را به اندازه شانه هایتان باز کنید و بایستید.

هوایی که داخل ششهایتان است را بیرون بدهید و از قسمت مفاصل ران، به سمت جلو خم شوید. بدون اینکه زانوهای خود را خم کنید، انگشتان دست خود را به زمین برسانید. ۳۰ ثانیه در همین وضعیت بمانید و کشش را در بدنتان حس کنید. نفس عمیقی بکشید و بالاتنه خود را صاف کنید. در حین انجام این حرکت سر و گردن خود را تکان ندهید؛ بلکه صاف بایستید و به جلو نگاه کنید.

 

حرکت ران و باسن

بنشینید و پاهای خود را از روی زمین جدا کنید. در این وضعیت، تکیه گاه بدن شما، باسن شما خواهد بود. مدت ۳۰ ثانیه پاهای خود را بالا نگه دارید تا شکم و پایین تنه شما درگیر شوند. این حرکت را ۲۰ بار در روز می‌توانید انجام دهید.

 

حرکت کشش تمام عضلات یا حرکت سوپرمن

این حرکت کششی، روی تمام بافتهای اطراف آلت تناسلی شما تأثیر می‌گذارد. با تکرار این حرکت، قدرت عضلات شکم شما بیشتر می‌شود و رابطه جنسی طولانی‌تر و هیجان انگیزتری خواهید داشت. برای انجام این حرکت، روی زمین بنشینید و پاهای خود را به‌صورت کشیده در جلوی بدنتان نگه دارید.

هوای موجود در شش های خود را بیرون بدهید و به آرامی به سمت جلو خم شوید. پنجه پاهای خود را با انگشتان دستتان بگیرید. پاهای خود را خم نکنید. ۳۰ ثانیه در همین حالت بمانید و سپس با آرامش به حالت ابتدایی خود برگردید. این حرکت را پیوسته انجام دهید تا تأثیر خوب آن را در رفع زود انزالی خود مشاهده کنید.

 

با انجام این تمرینات ورزشی، مشاهده می کنید که قدرت و عملکرد شما در یک رابطه جنسی بهتر می‌شود و می‌توانید زود انزالی خود را درمان کنید. علاوه بر این تمرینات، مدیتیشن نیز برای رفع اختلال انزال زود رس بسیار عالی هستند؛ زیرا تنش های عصبی و استرس ها را از بین می‌برند و آرامش را در وجودتان برقرار می‌کنند. برای انجام مدیتیشن، باید روزانه حداقل ۱۵ دقیقه زمان بگذارید و در مکان خلوتی قرار بگیرید. با تمرکز روی تنفس خود و شل کردن عضلات، به‌تدریج آرام و آرام تر خواهید شد.

 

 

چگونه می‌توان با کمک طب اسلامی، زود انزالی را درمان کرد؟

گفتیم که طب اسلامی نیز برای درمان زود انزالی، راهکارهای بسیار خوبی دارد؛ مثلاً یکی از این راهکارها این است که فرد به بدنش حنا بمالد تا مشکلش برطرف شود. حنا باعث ضخیم شدن پوست بدن می‌شود. با استفاده از حنا، پوست آلت مرد نیز ضخیم تر می‌شود و از تحریک سریع مردان جلوگیری می‌کند. ۱ تا ۲ قاشق مرباخوری حنا را به همراه کمی آب خیس کنید. بایستید و آلت را با دستتان تحریک کنید و آرام آرام حنا را روی آلت خود بمالید و ماساژش دهید. پس از ۱۰ دقیقه، ناحیه تناسلی خود را با آب ولرم بشویید. تداوم در استفاده از حنا، باعث درمان اختلال انزال زودرس می‌شود.

علاوه بر اینها، طب اسلامی برای از بین بردن زود انزالی به افراد توصیه می‌کند که:

– گل شقایق را دم کنند و بعد از دم کشیدن، آن را بنوشند.
– هر روز، ۲ بار دم کرده گل میخک را میل کنند.
– هر روز، مقداری سیر مصرف کنند.
– عرق بیدمشک و بهارنارنج را به نسبت مساوی باهم مخلوط کنند و هر روز ۲ تا ۳ استکان از آن را بخورند.
– زنجبیل را دم کرده و با مقداری عسل بخورند.
– نخود، یکی از خوراکی های خوشمزه و مفید برای رفع زود انزالی است. نخود را می‌توان به همراه روغن زیتون، آب و نمک پخت و میل کرد.
– در هفته، ۳ تا ۴ بار از شیره انگور و ارده استفاده کنند.
– خوردن زیتون، بادام درختی و انجیر به رفع مشکل زود انزالی بسیار کمک می‌کند.
– ۲ قاشق غذاخوری پودر دارچین را به همراه ۵ قاشق غذاخوری آب و کمی عسل مخلوط کنند و ۲ وعده در روز آن را میل کنند.

 

این دستورالعملها، باعث می‌شود که افراد مشکل زود انزالی خود را سریعا برطرف کنند و بتوانند از شر اختلال انزال زودرس خلاص شوند.

 

طب سنتی، سرد بودن بدن را یکی از عوامل مؤثر در زود انزالی می داند و توصیه می‌کند که آقایان، خوردن خوراکی های سرد مانند سیب زمینی، مرغ، ماهی و… را محدود کنند و این خوراکی ها را به همراه یک خوراکی گرم مانند دارچین و عسل میل کنند.

 

ماساژ دادن بدن با روغن زیتون و روغن کنجد، یکی از دستورالعملهای مؤثر در طب اسلامی است که مشکلات جنسی را به سرعت از بین می‌برد. برای رها شدن از زود انزالی، فرد باید روغن زیتون و روغن کنجد رو به نسبت مساوی ترکیب کند و این ترکیب را به زیر شکم، آلت تناسلی، بیضه ها و کشاله ران خود بمالند. این کار را به مدت ۴ ماه انجام دهید تا تأثیر فوق العاده آن را مشاهده کنید.

 

  درمان زود انزالی با عسل و دارچین و سیر و حنا و روغن زیتون

درمان زود انزالی در مردان متاهل

 

چگونه با تغذیه مناسب می‌توان اختلال زود انزالی را درمان کرد؟

گفتیم که با اصلاح رژیم غذایی و تغذیه مناسب، می‌توان اختلال زود انزالی را درمان کرد. بخش بزرگی از سلامتی ما، به غذاهایی که می خوریم بستگی دارد. برای درمان مشکل زود انزالی، مصرف این غذاها را در وعده های غذایی خود بگنجانید:

 

آب انار

تحقیقات نشان داده است که مصرف آب انار، اختلال نعوظ در مردان را کاهش می‌دهد. اگر می‌خواهید زود انزالی خود را درمان کنید، هر روز باید یک لیوان آب انار طبیعی بنوشید. در فصل پاییز به راحتی می‌توانید آب انار را برای خود درست کنید. در سایر فصول می‌توانید از رب انار یا ترکیب رب انار با آب و شکر استفاده کنید. از این خوراکی بسیار خوشمزه و پرفایده برای رفع مشکل زود انزالی خود استفاده کنید.

 

عسل

یکی از خوراکی های بی نظیر در طبیعت، عسل است. عسل سرشار از انواع ویتامینهای گروه ب است و باعث تولید هورمون تستوسترون می‌شود. به علاوه، عسل باعث افزایش جریان خون و میل جنسی در مردان می‌شود.

 

موز

مقدار زیادی ویتامین، املاح و مواد انرژی زا در موز وجود دارد که باعث تولید هورمون تستوسترون می‌شود و قوای جنسی فرد را تقویت می‌کند.

 

جو

جو باعث افزایش هورمون تستوسترون در مردان می‌شود و میل جنسی آقایان با مصرف جو بیشتر می‌شود. بهتر است در هفته، یک بار سوپ جو بخورید.

 

ماهی

ماهی، سرشار از پروتئین، اسیدهای چرب امگا۳ و انواع ویتامین های B است و باعث تولید هورمون‌های جنسی می‌شود. ماهی برای تقویت قوای جنسی خانمها و آقایان مؤثر است.

 

کرفس

کرفس، سرشار از مواد ضروری برای بدن است که باعث سلامتی جنسی فرد می‌شود و در درمان زود انزالی، نقش موثری دارد.

 

میگو

اگر ازجمله افرادی هستید که به میگو علاقه ندارند، باید این عادت را هرچه زودتر ترک کنید. میگو، سرشار از روی است و قدرت اسپرم سازی فوق العاده ای دارد. میگو را به همراه گوجه فرنگی، کاهو و لیموترش استفاده کنید تا خواص آن چند برابر شود. خوردن میگو، موجب تقویت قوای جنسی شما خواهد شد.

 

لیمو ترش

لیمو ترش، یکی از میوه های خوش عطر است که مقدار زیادی ویتامین ث دارد. به همین دلیل است باعث تحریک و تولید سلولهای اسپرم می‌شود.

 

زنجبیل

زنجبیل، یکی از خوراکی هایی است که طبع گرمی دارد. خواص درمانی زنجبیل بسیار زیاد است و از آن، برای رفع بسیاری از مشکلات مانند زود انزالی و دیگر ناتوانی های جنسی استفاده می‌شود.

 

انجیر

انجیر به علت داشتن اسیدهای آمینه مختلف، یکی از خوراکی های عالی برای تقویت قوای جنسی است.

 

زعفران

زعفران یک تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است و برای درمان زود انزالی نیز استفاده می‌شود.

 

بادام

بادام، یکی از مغزهای عالی برای درمان زود انزالی است. مصرف بادام، حافظه و عملکرد عصبی شما را بهبود می‌دهد و در کنترل زمان انزال، نقش موثری دارد.

 

هویج

هویج، سرشار از ویتامینها و مواد معدنی است. با خوردن هویج، ماهیچه های آلت تناسلی شما تقویت می‌شود و در اندام جنسی شما، خون جریان پیدا می‌کند. هویج، یکی از ساده ترین درمانهای خانگی برای رفع زود انزالی است. هویج، موجب افزایش سطح ایمنی بدن، بهبود سلامتی بدن، پوست و مبارزه با رادیکالهای آزاد بدن می‌شود. اگر می‌خواهید مشکل زود انزالی خود را درمان کنید، هر روز هویج یا آب هویج بخورید.

 

علاوه بر این خوراکی ها، می‌توانید با مصرف سبزیجات و میوه هایی چون آووکادو، هندوانه و اسفناج میل جنسی خود را بیشتر کنید و مشکل زود انزالی خود را سریع‌تر درمان کنید.

 

نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که با یک بار مصرف این خوراکی ها، مشکل زود انزالی شما برطرف نمی‌شود و باید مدام این خوراکی ها را مصرف کنید تا تأثیرات مثبت تغذیه درست را مشاهده کنید.

 

برای درمان اختلال زود انزالی، بهتر است مصرف فست فود را قطع کنید. غذاهای فست فودی هیچ گونه ارزش غذایی خاصی ندارند و باعث پرخاشگری در مردان و انزال زودرس آن‌ها می‌شود. هم‌چنین بهتر است خوردن غذاهای ترش مزه، لواشک و ترشیجات را کنار بگذارید.

 

رابطه میان کم خوابی و زود انزالی

یکی از شایع ترین دلائل زود انزالی و سایر اختلالات جنسی، کم خوابی و بی خوابی است. اگر می‌خواهید رابطه جنسی موفقیت آمیزی داشته باشید، باید حواستان به خوابتان باشد. زمانی که برنامه غذایی درستی نداشته باشید، در محیط کار و در خانه خود استرس و تنش داشته باشید یا دخانیات مصرف کنید، این موارد روی خواب شما تأثیر می‌گذارد و دچار کم خوابی خواهید شد. اگر به کم خوابی و بیخوابی دچار هستید، بهتر است هرچه زودتر این مشکل خود را برطرف کنید تا در اثر بی خوابی ضعیف، عصبی و پرخاشگر نشوید.

 

درمان زود انزالی با کمک مشاوره

شما می‌توانید با کمک مشاور، مشکل زود انزالی خود را درمان کنید. مشاور، به شما کمک می‌کند که اضطراب خود را کاهش دهید و در هنگام برقراری رابطه، با آرامش بیشتری عمل کنید. هم‌چنین باورهای غلط شما درباره رابطه جنسی را از بین می‌برد. مشاور به شما کمک می‌کند که درگیری های ذهنی و استرس های خود در رابطه را از بین ببرید و ازنظر روانی، آرامش بیشتری داشته باشید. شما می‌توانید با کمک مشاور آگاه و باتجربه، در هنگام رابطه زناشویی خود به‌درستی باهمسرتان ارتباط برقرار کنید و لذت بیشتری را تجربه کنید.

 

معرفی یک راه عالی و تضمینی برای درمان زود انزالی

تا اینجا، شما یاد گرفتید که با تمرینات ورزشی، تغذیه مناسب و اصلاح تفکر خود می‌توانید مشکل زود انزالی خود را از بین ببرید و رابطه جنسی هیجان انگیز و باکیفیتی را باهمسر خود تجربه کنید. روشهای مؤثر برای درمان اختلال زود انزالی به موارد گفته شده محدود نمی‌شود؛ بلکه با پیشرفت دانش، هر روز روشهای جدیدتر و موثرتر برای درمان این مشکل به وجود می آیند.

 

کونگ فوی جنسی

یکی از راه های عالی و فوق العاده برای درمان مشکل زود انزالی، «کونگ فوی جنسی» است. کونگ فوی جنسی، یک روش بسیار مؤثر است که ذهن و جسم شما را درگیر می‌کند و اندامهای جنسی شما را برای رابطه زناشویی کاملا آماده می‌کند.

تاریخچه روش کونگ فوی جنسی به دوران گذشته در سرزمینهای شرقی برمی‌گردد. کونگ فوی جنسی، راه ارگاسم چندگانه به افراد آموزش داده می‌شود. در کونگ فوی جنسی، شما باید به اعضای جنسی خود تمرین بدهید تا آن‌ها را قدرتمند کنید. کونگ فوی جنسی، روی اندازه آلت تناسلی مردان تأثیر می‌گذارد و عملکرد جنسی افراد را بهتر می‌کند.

در کونگ فوی جنسی، شما یاد می گیرید که ذهن خود را برای آمیزش آماده کنید و انرژی ذهنی و جسمی خود را برای یک رابطه جنسی لذت بخش و به یاد ماندنی آماده کنید.

با کمک روشهای کونگ فوی جنسی، شما می‌توانید ماهیچه های لگن، کمر، آلت تناسلی، پشت کمر، شکم و باسن خود را تقویت کنید. هم‌چنین می‌توانید تنفس خود را در حین رابطه جنسی مدیریت کنید تا کاملا در آرامش باشید.

افرادی که کونگ فوی جنسی را انجام می دهند، بعد از مدتی تأثیر مثبت این روش را به وضوح مشاهده می‌کنند و مشکل زود انزالی آن‌ها به‌صورت کامل برطرف می‌شود. علاوه بر زود انزالی، دیگر ناتوانی ها و مشکلات جنسی افراد نیز از بین می رود.

همانطور که شما برای فرم دادن به عضلات بدنتان و تقویت آن‌ها به باشگاه ورزشی می روید و از وزنه زدن برای فرم دادن به بدن خود استفاده می کنید، از کونگ فوی جنسی نیز می‌توانید برای تقویت اندامهای جنسی خود کمک بگیرید.

کونگ فوی جنسی، یک روش ثابت شده است و نتایج آن، کاملا با علم منطبق است. برای اثبات تاثیرگذاری این روش، تحقیقات زیادی انجام شده است و در همه این تحقیقات، روش کونگ فوی جنسی سربلند بیرون آمده است.

یکی از مزایای روش کونگ فوی جنسی این است که روی ماهیچه های لگنی و ماهیچه های پشت کمر شما تأثیر می‌گذارد و آن‌ها را تقویت می‌کند. این عضلات، پایه های سلامت جنسی شما هستند و در چگونگی ارگاسم شما، نقش موثری دارند.

کونگ فوی جنسی، به شما کمک می‌کند که ازنظر جنسی قدرتمند شوید. برای قدرتمند شدن ازنظر جنسی، شما باید عضلات درگیر در رابطه جنسی را تمرین دهید تا قوی شوند. افرادی که روش کونگ فوی جنسی را انجام داده اند، به خوبی تایید می‌کنند که بعد از اجرای این روش، مردانگی آن‌ها بیشتر شده است و در هنگام آمیزش جنسی، می‌توانند بهتر عمل کنند. میزان رضایت از رابطه جنسی و لذت بردن زوجها، بعد از رعایت نکات کونگ فوی جنسی چند برابر می‌شود.

 

با توجه به نتایج شگفت انگیز روش کونگ فوی جنسی، می‌توان گفت که این روش، بهترین راهکار برای درمان زود انزالی است.

ارگاسم چندگانه، یکی از موضوعات مهم در کونگ فوی جنسی است. در کونگ فوی جنسی، شما یاد می گیرید که عضلات جنسی خود را برای نعوظ قوی تر و ارگاسم قوی تر آماده کنید. با روش کونگ فوی جنسی، شما می‌توانید زمان انزال خود را کنترل کنید و در بعضی مواقع، زمان انزال خود را به تعویق بیندازید تا لذت بیشتری از رابطه باهمسرتان ببرید.

 

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که انزال منی با ارگاسم یکی است؛ اما این طور نیست. ارگاسم به انزال تفاوت دارد. مردان با انجام تمرینات در کونگ فوی جنسی می توانند به این توانایی برسند که بیش از یک بار به ارگاسم برسند اما مایع منی فقط یک بار( با آخرین ارگاسم) از بدن آن‌ها خارج می‌شود. رسیدن به این توانایی نیازمند انجام روزمره تمرینات کونگ فوی جنسی به مدت حداقل ۳ تا ۶ ماه است.

 

اگر دوست دارید همسرتان را عاشق خودتان کنید و او را در رختخواب دیوانه کنید، روش کونگ فوی جنسی را بیاموزید و آن را در رابطه با همسرتان به کار گیرید. کونگ فوی جنسی، ناگفته های ارگاسم و رابطه زناشویی را به شما آموزش می‌دهد و به شما کمک می‌کند که قدرت مردانگی خود را بهتر نشان دهید.

یادتان باشد که زود انزالی یک مشکل درمان شدنی است و شما با تغییر طرز تفکرتان می‌توانید این مشکل را خیلی سریع از بین ببرید و رابطه‌های جنسی لذت بخشی را باهمسرتان برقرار کنید.

کونگ فوی جنسی، یک راه عالی و کاملا مؤثر برای درمان زود انزالی شماست…

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر برای درمان زود انزالی از طریق دارو هستید میتوانید مطلب قرص های تاخیری برای درمان زود انزالی را نیز بخوانید.

 

منبع: mesbetala.com

 

 

مطالب مشابه :

درمان زود انزالی با گیاهان دارویی / معجون درمان زود انزالی

درمان قطعی زود انزالی با داروهای گیاهی / درمان قطعی زود انزالی

نحوه مصرف انواع قرص برای درمان زود انزالی / آمپول درمان زود انزالی وجود دارد؟

علت زود انزالی در مردان مجرد / تشخیص زود انزالی در افراد مجرد

 

 

  انواع قرص های تاخیری برای درمان زود انزالی / نحوه مصرف قرص فلوکستین درمان زود انزالی

پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *