درمان زود انزالی با تغذیه / چه غذاهای برای زود انزالی مفیده؟

تاثیر قهوه در زود انزالی,ایا قهوه باعث دیر انزالی میشود,درمان زود انزالی با میوه,درمان زود انزالی با تغذیه,چه غذاهای برای زود انزالی مفیده,هندوانه فلفل چیلی سیب زنجبیل ماهی سالمون موز جو آب انار مارچوبه برای زود انزالی

رابطه جنسی یکی از بخش‌های مهم زندگی است که هر فرد دوست دارد بهترین تجربه را داشته باشد. با این‌حال زمانی که صحبت از رابطه جنسی و مدت‌زمان آن است اغلب افراد تصور می‌کنند یک رابطه جنسی خوب به معنای رابطه جنسی طولانی‌مدت است.

در این بخش از سایت ۲۱ خوراکی طبیعی که تاثیر به سزایی در درمان زودانزالی دارند و با مصرف صحیح آنهابه دیرانزالی افراد امیدوار بود را برای شما گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

 

درمان زود انزالی با تغذیه / چه غذاهای برای زود انزالی مفیده؟

تحقیقات نشان داده که زنان رابطه جنسی خوب را یک رابطه ۱۵ الی ۲۵ دقیقه‌ای می‌دانند. بااین‌حال اگر رابطه‌تان از این هم بیشتر طول بکشد اشکالی ندارد. اگر می‌خواهید استقامت جنسی خود و درنتیجه رابطه جنسی‌تان را افزایش دهید در اینجا غذاهایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در این امر مؤثر باشند. بنابراین با ما همراه باشید.

درمان زود انزالی با تغذیه

۱. هندوانه

هندوانه سرشار از سیترولین است، نوعی آمینواسید که نعوظ را تقویت می‌کند. زیرا سیترولین در بدن به آرژینین تبدیل می‌شود. آرژینین تولید نیتریک اکسید را تحریک نموده، جریان خون به آلت تناسلی بیشتر شده و نعوظ افزایش می‌یابد.

۲. فلفل چیلی

انواع مختلف فلفل حاوی ترکیبات پیچیده کاپسایسین هستند که موجب تندی فلفل شده، مواد شیمیایی آزاد می‌کند که ضربان قلب را افزایش داده، شما را تحریک نموده و میل جنسی‌تان را افزایش می‌دهد. بنابراین مصرف این خوراکی نه‌تنها متابولیسم شما را افزایش داده بلکه استقامت جنسی‌تان را تشدید می‌کند.

۳. سیب

خوردن یک عدد سیب در روز نه‌تنها پزشک را از شما دور می‌کند بلکه استقامت جنسی‌تان را افزایش می‌دهد. سیب سرشار از کوئرسیتین است، آنتی‌اکسیدان فلاونوئیدی که استقامت را افزایش می‌دهد. ازآنجایی‌که در رابطه جنسی همانند ورزش، ضربان قلب، متابولیسم و سوخت‌وساز کلری بیشتر شده، ماهیچه‌هایتان منقبض‌شده و استقامت بیشتری خواهید داشت. پزشکان معتقدند کوئرسیتیم همانند میتوکندری سلولی عمل کرده و اکسیژن‌رسانی به سلول‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین کوئرسیتین مانع ترشح کورتیزون خواهد شد، زیرا کورتیزون باعث زوال ماهیچه شده و فرد را به خستگی مفرط دچار می‌کند.

۴. زنجبیل

اگر به خوردوخوراک خود اهمیت می‌دهید پس باید بدانید که زنجبیل با افزایش جریان خون و سلامت عروق رابطه جنسی‌تان را بهبود می‌بخشد. تحقیقات نشان داده که مصرف یک قاشق چای‌خوری به مدت چند بار در هفته می‌تواند سلامت قلب را افزایش دهد.

۵. ماهی سالمون

این ماهی سرشار از اسید چرب امگا ۳ بوده و ترشح نیتریک اسید را شدت می‌بخشد درنتیجه استقامت شما افزایش می‌یابد. همچنین تحقیقات نشان داده که کاهش مصرف کالری و استفاده از رژیم مدیترانه‌ای، ماهی و غلات، مشکلات سندرم متابولیسم را در مردان کاهش می‌دهد.

۶. موز

این میوه گرمسیری با داشتن کربوهیدرات‌های سالم و پتاسیم انرژی موردنیاز بدن را تأمین می‌کند. مواد معدنی آن‌هم به استقامت ماهیچه کمک کرده و باعث می‌شود که رابطه جنسی بهتری داشته باشید.

۷. جو

جو حاوی آرژینین است، نوعی آمینواسید که به اختلال نعوظ کمک می‌کند. همچنین جو می‌تواند میزان چربی خون را کاهش دهد. چربی خون رگ‌ها را بسته و جریان خون را کاهش می‌دهد. درنتیجه به مشکلات قلبی هم دچار می‌شوید. ازآنجایی‌که رگ‌های خونی نواحی جنسی باریک‌تر هستند به‌سرعت بسته می‌شوند. بنابراین هرچقدر چربی خونتان پایین‌تر باشد نعوظ بهتری خواهید داشت.

۸. سیر

تاریخ‌دانان می‌گوید در مصر باستان برای تقویت قوای جنسی از سیر استفاده می‌شد. محققان هم معتقدند که سیر از تولید خروجی‌های چرب مانند نانو پلاکت‌ها به رگ‌ها جلوگیری کرده، درنتیجه سلامت رگ‌های خونی و قلب افزایش می‌یابد. بنابراین رابطه جنسی بهترین هم خواهید داشت. بنابراین این ماده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید اما مراقب بوی بد آن باشید.

۹. آجیل

اگر می‌خواهید مدت‌زمان رابطه جنسی خود را افزایش دهید آجیل بخورید. پسته، بادام و گردو سرشار از آمینواسید آرژنین هستند که از اجزای نیتریک اسید است – یک گاز طبیعی که نعوظ را حفظ می‌کند. همچنین آجیل سرشار از منیزیم است که انرژی و استقامت را تأمین می‌کند. علاوه بر این‌ها، چربی سالم آجیل چربی خون را کاهش می‌دهد. هرچقدر چربی خونتان کمتر باشد خون‌رسانی به آلت تناسلی بیشتر بوده و رابطه جنسی بهتری خواهید داشت. بنابراین به همراه غذا و در ماست، به همراه سالاد و حتی در طی روز آجیل بخورید.

۱۰. کینوآ

اگر می‌خواهید بهترین و طولانی‌ترین رابطه جنسی ممکن را داشته باشید کینوآ بخورید. این غذا نه‌تنها سرشار از پروتئین بلکه سرشار از فیبر است. ازآنجایی‌که هضم فیبر به مدت‌زمان بیشتری نیاز دارد بنابراین انرژی موردنیاز بدن در حین رابطه جنسی تأمین خواهد شد.برای این منظور توصیه می‌کنیم مطلب درمان زود انزالی با گیاهان دارویی را مطالعه کنید.

۱۱. تن ماهی

برای افزایش انرژی به ویتامین ب ۱۲ هم نیاز دارید. این ماده مغذی فعالیت مغزی را افزایش می‌دهد، درنتیجه سلامت اعصاب، مغز و رگ‌های خونی انرژی بدن را هم افزایش خواهد داد. طبق تحقیقات دانشگاه هاروارد علائم کمبود ب ۱۲ عبارت‌اند از خستگی، کاهش میل جنسی و ضعف. یکی از منابع اصلی این ماده غذایی تن ماهی است، بنابراین آن را به همراه سالاد و غذا میل کنید.

  راه حل جامع درمان زود انزالی در مردان و زنان متاهل بدون دارو

آب انار برای درمان زودانزالی
۱۲. آب انار

برخی معتقدند حوا با انار آدم را ترغیب کرد نه با سیب. که البته اگر این‌گونه باشد پس بی‌دلیل نیست. نتایج اخیر نشان داده انار حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که جریان خون را افزایش داده و اختلال نعوظ را از بین می‌برد. بنابراین نعوظ طولانی‌تر و قوی‌تری خواهید داشت.

۱۳. چغندر

این ماده غذایی خون‌رسانی به تمام نقاط بدن را افزایش داده و درنتیجه ذهنتان را تقویت می‌کند. در طی یک آزمایش به شرکت‌کننده‌های مسن آب چغندر داده و سپس دستگاه ام آر آی را روی آن‌ها آزمایش کردند. سپس مشخص شد که خون‌رسانی به مغز افزایش یافته است. راز این ماده این است که نیترات موجود در آن در بدن به نیتریت تبدیل می‌شود.

۱۴. اسفناج

اسفناج سرشار از آرژنین است، امینو اسیدی که در بدن به نیتریک اکسید تبدیل شده و نعوظ را حفظ می‌کند. نیتریک اکسید رشد و بهبود ماهیچه‌ها را نیز شدت می‌بخشد. بنابراین هم عملکرد جنسی‌تان افزایش می‌یابد و هم عملکرد بدنی‌تان.

۱۵. آووکادو

نگرانی‌تان درباره عملکرد جنسی می‌تواند استرس را افزایش دهد و میل جنسی‌تان را از بین ببرد. کمبود ویتامین ب هم بر سلامت اعصاب و مغز تأثیر گذاشته و استرس را بیشتر می‌کند. راه‌حل این است که از منابع ویتامین ب استفاده کنید. آووکادو سرشار از ویتامین ب و چربی اشباع‌شده است که خون‌رسانی به تمام نقاط بدن ازجمله آلت تناسلی را افزایش می‌دهد.

۱۶. مارچوبه

آیا تابه‌حال شنیده‌اید که دویدن ۹۰ درصد ذهنی و ۱۰ درصد فیزیکی است؟ رابطه جنسی هم همین‌طور است. برای تقویت ذهن خود فولات بدن را افزایش دهید. این ویتامین ب اکسیژن بدن را افزایش داده و سلول‌های سالم را بیشتر می‌کند. درنتیجه تمرکز، انرژی و هوشیاری بیشتر می‌شود. مارچوبه سرشار از فولات است به‌نوعی که ۶ مارچوبه یک‌سوم نیاز روزانه‌تان را تأمین خواهد نمود.

۱۷. گوشت گاو

نیاسین (ویتامین ب ۳) موجود در گوشت گاو میل جنسی را افزایش می‌دهد. تحقیقات نشان داده مصرف گوشت گاو بر عملکرد جنسی مردان تأثیر مثبت می‌گذارد. ۸۵ گرم گوشت گاو ۳۰ درصد نیاز روزانه بدن را تأمین می‌کند.

۱۸. دانه چیا

مصرف دانه چیا به همراه ماست یا نوشیدنی می‌تواند انرژی موردنیاز برای رابطه جنسی را افزایش دهد. دانه چیا سرشار از پروتئین، چربی سالم و فیبر بوده، میزان قند خون را متعادل کرده و عملکرد جنسی‌تان را بهبود می‌بخشد.

۱۹. دانه کدو

دانه کدو سرشار از منیزیم و روی است، دو ماده معدنی که میزان تستوسترون را افزایش می‌دهند. منیزیم التهاب رگ‌ها را کاهش داده و جریان خون را تقویت می‌کند. همچنین این دانه‌ها سرشار از اسید چرب غیراشباع بوده که پروستاگلاندین را افزایش می‌دهند – مواد هورمون مانندی که در میل جنسی نقش اصلی را دارند. با مصرف این ماده میل جنسی و استقامتتان افزایش خواهد یافت.

۲۰. شکلات تلخ

محققین معتقدند که ۲۰ درصد مشکلات نعوظ به دلیل استرس و اضطراب است. بنابراین به‌جای سرزنش خود یا همسرتان خوراکی‌های مفید مانند شکلات تلخ میل کنید. کاکائو میزان هورمون سروتونین، که در بهبود وضعیت روحی نقش دارد، را افزایش می‌دهد. طی یک تحقیق یک‌ماهه شرکت‌کنندگانی که هرروز شکلات تلخ می‌خوردند وضعیت روحی بهتری داشتند. همچنین این ماده میل و عملکرد جنسی زنان را هم افزایش می‌دهد.

۲۱. قهوه

مصرف قهوه در تقویت قوای جنسی مردان تاثیرات مفید و بسزایی دارد و  به کاهش ناتوانی جنسی آنان نیز کمک می کند.

مصرف روزانه قهوه برای مردان موجب حفظ قوای جنسی آنها می شود. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، مردانی که روزانه مقدار بیشتری کافئین به بدنشان می رسد کمتر از دیگران در معرض ابتلا به اختلال نعوظ هستند. البته مردان مبتلا به دیابت از این قضیه مستثنی هستند، کافئین اضافه در کاهش ناتوانی جنسی آنها نقشی ندارد. در واقع دیابت یکی از قوی ترین عوامل تشدید کننده اختلال نعوظ است و کمتر عاملی در برابر قدرت اثر گذاری آن توان مقابله دارد.

اگر چه نمی توان رابطه علت و معلولی میان مصرف قهوه و شرایط جسمانی قائل شد، ولی مصرف سه تا پنج فنجان قهوه در طول روز خطر برروز بیماری های قلبی و ناتوانی هایی جنسی را می تواند کاهش دهد.

بر این اساس مردانی که روزانه 85 الی 170 میلی گرم کافئین به بدنشان می رسد در مقایسه با آنهایی که صفر تا 7 میلی گرم کافئین مصرف می کنند 42 درصد کمتر به اختلال نعوظ مبتلا می شوند، این مقدار برای آن دسته که کافئین مصرفیشان چیزی حدود 171 تا 303 میلی گرم است معادل 39 درصد است. بنابراین به مردان توصیه می شود به جای روی آوردن به روش های عجیب برای حفظ قوای جنسی تنها مصرف کافئین خود را افزایش دهند.

 

منبع: paroshat.com

مطالب دیگر:

درمان زود انزالی با ورزش کگل

درمان زود انزالی با گیاهان دارویی

23 خاصیت روغن سیاه دانه برای درد مفاصل ریش سفیدی مو

درمان قطعی زود انزالی با داروهای گیاهی

درمان زود انزالی با عسل و دارچین و سیر و حنا و روغن زیتون

علت زود انزالی در مردان مجرد

راه حل جامع درمان زود انزالی در مردان و زنان متاهل بدون دارو

نحوه مصرف انواع قرص برای درمان زود انزالی

 

 

  درمان زود انزالی با عسل و دارچین و سیر و حنا و روغن زیتون

پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *