درمان های خانگی و طبیعی تنگ کننده واژن / تنگ کردن واژن با گیاهان دارویی و ورزش

راه های تنگ کردن واژن,روشهای تنگ کردن واژن,واژن تنگ,برای تنگ شدن واژن چی استفاده کنیم,درمان های خانگی و طبیعی تنگ کننده واژن,تنگ کردن واژن با گیاهان دارویی و ورزش, تمرینات کگل برای تنگی واژن

صحبت کردن درباره تنگ کردن واژن یک موضوع ناراحت کننده، ناخوشایند و گاهی اوقات کاملا تحقیر آمیز است. اما در واقع یک مشکل بزرگ برای بسیاری از زنان است! این مسئله سلامت جنسی، باعث ایجاد احساس ناامنی و کاهش اعتماد به نفس شما می شود و باعث می شود شما احساس ترس و وحشت کنید، و هنگامی که بحث به لذت دادن به شریک تان در اتاق خواب می رسد باعث می شود احساس خوبی نداشته باشید. در حالی که این مسائل مهم نیستند. این مهم است که می تواند باعث شود شما احساس کنید که در تخت خواب خوب نیستید. اینکه حس کنید واقعا جذاب هستید و اعتماد به نفس شما در رابطه جنسی تان نقش مهمی ایفا می کند و تنگ کردن واژن تان واقعا می تواند به شما کمک کند که در اتاق خواب خود را جذاب نگه دارید. اگر شما مانند بسیاری از زنان به دنبال روش هایی برای تنگ کردن واژن خود هستید این مقاله را بخوانید.

درمان های خانگی و طبیعی تنگ کننده واژن / تنگ کردن واژن با گیاهان دارویی و ورزش

اما با تمام محصولات مخرب و بسیاری از گزینه های موجود، انتخاب محصول مناسب برای بدن شما می تواند خیلی سردرگم کننده به نظر بیاید. نگران نباشید ما برای کمک اینجا هستیم. پس از چندین و چند تحقیق، من ۳ تا از موثرترین روش هایی را که می توانید با استفاده از آن ها واژن خود را سریعا تنگ کنید کنار همدیگر گذاشته ام. بعد از اینکه اولین فرزندم را به دنیا آوردم ، احساس می کردم در اتاق خواب دیگر رابطه جنسی یکسانی در مقایسه با گذشته ندارم و از رابطه لذت نمی بردم. من احساس می کردم که من یک واژن شل و ول دارم. می خواستم یک راه حل برای تنگ کردن واژن و دیواره های واژن پیدا کنم و من مایل بودم هر چیزی را امتحان کنم. به بررسی و آزمایش بسیاری از محصولات، داروهای خانگی و گیاهان، و همچنین تمرین های مختلف پرداختم. در طول آن زمان من متوجه شدم که چه چیزی موثر است و چه چیزی اتلاف وقت است. بنابراین در حالی که این کمی تحقیرآمیز و شرم آور است، من می خواهم آنچه را که من متوجه شدم که به من کمک کرد را با شما در میان بگذارم.

چرا واژن گشاد می شود؟

در حال حاضر، متناقض با نظر عموم، واژن از داشتن رابطه جنسی بیش از حد شل نمی شود (یا اندازه آلت تناسلی شریک شما… اگر چه البته مرد شما دوست دارد فکر کند آلت او برای شما بزرگ است و شما را گشاد می کند) گشاد شدن واژن می تواند به دلایل متعدد، مانند زایمان، یائسگی، و یا به سادگی به دلیل بالا رفتن سن بدن است.

به یاد داشته باشید که داشتن رابطه جنسی کمتر، واژن شما را تنگ تر نخواهد کرد. دلایل گشادی واژن ناشی از کشش طبیعی و پاره شدن عضلات دیواره واژن است که هنگام زایمان یا پا به سن گذاشتن این اتفاق می افتد. همانند هر قسمت دیگر بدن ما، واژن دارای عضلاتی است که منقبض و منبسط می شوند. اما هنگامی که ما پا به سن می گذاریم، یا واژن در معرض آسیب زایمان قرار می گیرد، ارتجاعی بودن طبیعی واژن کاهش می یابد.

بافت عضلانی ولو، که به شدت تا خورده است، به طور طبیعی ارتجاعی است، مثل دهان شما! اگر در یک لبخند، گوشه های دهان خود را به سمت گوش های خود بکشید، و رها کنید، آنها به شکل اصلی خود باز می گردند. این کار را می توان بدون هیچ گونه تغییری در مورد چگونگی ظاهر دهان تان انجام داد. واژن هم همینطور است. که به طور معمول در حالت استراحت است و تنها به دو دلیل تغییر می کند.

– رابطه جنسی

– زایمان

فشار دادن عضلات پایین تنه باعث می شود سرویکس منقبض تر و تنگ تر شود، به همین دلیل است که برخی از دختران جوان برای قرار دادن تامپون دچار مشکل می شوند. با این حال، پس از زایمان، بافت های عضلانی پاره می شوند، و اگر از آن ها مراقبت نشود، حالت ارتجاعی خود را از دست می دهند. و قادر نخواهند بود که به صورت محکم و یا انعطاف پذیر باقی بمانند.

این فرآیند کاملا طبیعی است، اما، راه هایی برای تنگ کردن واژن وجود دارد بدون آن که نیاز به گذراندن زندگی تان با یک واژن گشاد داشته باشید. بسیاری از زنان جراحی واژینوپلاستی را انتخاب می کنند که یک جراحی آرایشی است که برای تنگ کردن دیواره واژن استفاده می شود. این گزینه می تواند خطرات سلامتی داشته باشد و همچنین بسیار گران است. راه های طبیعی بسیاری وجود دارد که می تواند واژن شما را به تنگی قبل کند بدون اینکه نیاز داشته باشید واژینوپلاستی انجام دهید.

اگر شما در جستجوی روش هایی برای تنگ کردن واژن هستید احتمالا بسیاری از راه حل های دیوانه وار را دیده اید. شما ممکن است از تمرینات کگل، سایر کرم ها و لوسیون ها و یا حتی برنامه های تمرینی و رژیم غذایی که برای سفت کردن یک ولوا طراحی شده اند را شنیده باشید. این روش ها در کاهش گشادی واژینال موثرند. بعضی از آن ها، البته، بهتر و سریعتر از بقیه کار می کنند. رژیم های غذایی و تمرینات طراحی شده برای این هدف خاص دارای اثرات طولانی مدت هستند، اما ممکن است برای دستیابی به نتایج مدت طولانی طول بکشد. اگر صبور هستید و مداوم در حال دریافت درمان هستید آن ها در طول زمان کار ساز خواهد بود. اگر می خواهید تنگ کردن واژن تان سریع تر انجام شود، سریع ترین راه این است که از کرم های سفت کننده استفاده کنید که تأثیرات فوری دارند.

۳ راه طبیعی تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن در اصطلاح پزشکی، تنگ کردن کف لگن است که شامل عضلات کوکسی گئیس، لواتورانی و دیگر بافت های مرتبط است که منطقه لگن زن را احاطه کرده است. برای تنگ کردن واژن، این گروه های عضلانی باید بتوانند حالت آرامش و انقباض خود را برای حرکات روده، ادرار کردن، مقاربت جنسی و تولد فراهم کنند. باور کنید یا نه، این یک مسئله واقعا رایج است، و گشادی واژن بیشتر از آنچه شما فکر می کنید معمول است! در حالی که این نوع چیزها به نظر خجالت آور است، شما باید بدانید که کاملا طبیعی است. اگر چه، این بدان معنا نیست که شما با آنچه طبیعت به شما داده است گیر افتاده اید. اگر شما در این صفحه هستید، احتمالا به گشادی واژن دچار هستید. یا می خواهید به دوست یا شریک خانم تان کمک کنید. تکنیک های طبیعی بسیار زیادی وجود دارد که می تواند واژن شما را تنگ تر کند. برخی از آنها بهتر از بقیه کارساز هستند. در واقع سعی کردم تمام رایج ترین تکنیک های طبیعی تنگ کردن واژن را در نظر بگیرم: تمرینات، درمان های گیاهی و همچنین کرم های تنگ کننده واژینال طبیعی. در اینجا درباره گزینه هایی که برای من کاملا کارساز بود و گزینه ای که فقط وقت من را تلف کرد می نویسم. این داروها و برنامه های طبیعی توسط زنان بی شماری از سراسر جهان مورد آزمایش قرار گرفته اند. و با این ۳ نکته، من امیدوارم که زنان بتوانند پاسخ ها و راهکارهایی را که برای زندگی جنسی بهتر نیاز دارند را پیدا کنند.

  با اشکال مختلف واژن آشنا شوید

راه طبیعی تنگ کردن واژن

۱- درمان ارگانیک برای تنگ کردن واژن و عضلات واژن

گیاهان متعددی وجود دارند که می توانند ماهیچه های واژن شما را تنگ تر کنند.

گیاه پیوریا میریفیکا: با تحریک کردن رشد دوباره بافت دیواره واژن را تنگ تر می کند. این گیاه سطح استروژن را تثبیت می کند و هورمون های شما را بالانس می کند. این گیاه بر محافظت در مقابل سلول های سرطانی رحم نیز کمک می کند.

کورکوما کوموسا: این گیاه توده عضلانی واژن را تنگ تر می کند و از سقوط دیواره واژن جلوگیری می کند. این گیاه همچنین پوست خشک و گر گرفتگی را درمان می کند. همچنین این گیاه دردهای پریود را نیز کمتر می کند.

سایر داروهای خانگی: همچنین می توانید از دوش های واژینال که موجب تنگ تر شدن و استقامت بیشتر واژن می شوند استفاده کنید

قضاوت نهایی: شخصا، من ترکیبی از این گیاهان دارویی را امتحان کردم و فهمیدم که آن ها بر سلامت کلی من موثر بودند و باعث می شدند حس کنم که واژن سالم تر و پاکیزه تری دارم اما آن ها واژن من را تنگ نمی کردند و مشکل من را که یک واژن گشاد بود حل کرده باشند.

۲- تمرینات کگل برای تقویت و محکم کردن عضلات

یک روش ساده که برای داشتن یک واژن فوق العاده تنگ، تمرینات کگل است. در اینجا خواهیم خواند که چگونه این تمرینات را انجام دهیم. شما با فشردن عضلات داخلی لگن، این تمرینات کانال واژن را انجام می دهید. فکر کنید که چگونه جلوی ادرار خود را می گیرید این همان عضلاتی است که برای انجام کگل از آن ها استفاده می کنید. دفعه بعد که از توالت استفاده می کنید، آن را امتحان کنید. به محض اینکه یاد گرفتید که چگونه این کار را انجام دهید، فقط این تمرین را چندین بار در طول روز تکرار کنید. شما می توانید این کار را به صورت غیر مستقیم و در اوقات فراغت خود انجام دهید. هیچ کس نخواهد فهمید که شما در حال انجام تمرین برای تنگ کردن واژن تان هستید.

آیا تمرینات کگل واقعا کارساز هستند؟

بله، تمرینات کگل ثابت شده است که کارساز هستند، و بسیاری از زنان که عضلات واژن خود را با استفاده از این تکنیک تنگ کرده اند گزارش کرده اند که تفاوت زیادی در تنگی واژن شان احساس کرده اند. باید گفت که با انجام تمرینات کگل شما یک شبه نتایج را مشاهده نمی کنید، و ممکن است هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا نوعی اثر را ببیند. با این حال، هنگامی که شما به انجام روزانه کگل عادت کرده اید، شما در بلند مدت برنده هستید، زیرا عضلات خود را نه تنها برای لذت بردن از رابطه جنسی و تقویت اعتماد به نفس خود تقویت می کنید، بلکه باعث می شود که کنترل مثانه خودتان را نیز افزایش دهید. چون برای زنان این مسئله بسیار مهم است به خصوص وقتی که شما پیرتر می شوید. برای انجام تمرینات کگل و طریقه انجام آن مقاله چگونگی انجام تمرینات کگل را مطالعه فرمایید.

بر اساس تجربه من، اگر شما کگل را مدتی طولانی انجام دهید، تمرینات کگل واقعا کار خوبی انجام می دهند! شما باید آن را چند بار در روز برای ۸-۱۰ هفته انجام دهید (که آسان است زیرا آن ها خیلی آسان هستند). این همچنین باعث تقویت عضلات لگن شما می شود که در نتیجه دیواره واژن را تقویت می کند.

۳- استفاده کردن از ژل ها و کرم های تنگ کننده واژن

در مورد من این گزینه از همه گزینه های دیگر کارساز تر بود اما شما باید با مشورت پزشک تان یک ژل کاملا گیاهی که برای بدن شما کاملا بی ضرر است را انتخاب کرده و پس از استفاده از نتایج سریع آن شگفت زده شوید.بنابراین، در حال حاضر می دانم که تمرینات کگل در طول زمان کارساز هستند.

روشهای تنگ کردن واژن

آیا واژن تنگ تر واقعا به شما رابطه جنسی بهتر و یک رابطه سالم تر می دهد؟

به سادگی، این یک “بله” حیرت انگیز است.

هیچ رازی نیست که مردان در طول رابطه جنسی ترجیح می دهند زنان جوان تر و تنگ تر باشند. در حالی که این باور احمقانه است، حقیقت است. این واقعا در مورد سن او نیست، بیشتر در مورد این که او در طول مقاربت چقدر تنگی را احساس می کند. تنگی واژن نقش مهمی در جذب دو نفر، نه تنها به لحاظ جسمی بلکه احساسی دارد. هنگامی که یک مرد و یک زن رابطه جنسی دارند، بدیهی است که یکی از نزدیکترین و آسیب پذیر ترین زمان برای هر دو طرف درگیر است. آن ها هر دو لذتی را تجربه می کنند که یک ارگاسم می تواند به همراه بیاورد. هنگامی که یک واژن تنگ است، مرد می تواند دیواره واژن زن را حس کند که دور آلتش منقبض می شود و زن می تواند آلت تناسلی را کاملا احساس کند (که البته بسیار شگفت انگیز است). همانطور که بسیاری از متخصصان بر این باورند، صمیمیت رابطه جنسی و ارگاسم بسیار قوی تر است و زمانی که یک خانم دارای واژن تنگ است این اتفاق خیلی بهتر است.

ارگاسم توسط مالش و یا تماس بین مناطق حساس واژن و آلت تناسلی ایجاد می شود. هر چقدر تحریک بیشتری وجود داشته باشد احساسات شدیدتر است، بنابراین داشتن یک واژن تنگ به شما و شریک تان کمک خواهد کرد که روابط نزدیک و فیزیکی و احساسی داشته باشید. هر چقدر سرگرمی شما و شریک زندگی تان در اتاق خواب بیشتر باشد رابطه شما صمیمی تر خواهد شد. کارشناسان می گویند که زوج هایی که رابطه جنسی شگفت انگیزی در اتاق خواب دارند ارتباطات بهتر، اعتماد و یک رابطه شادتر دارند.

زوج هایی که با صمیمیت دچار مشکل هستند، تمایل دارند مسائل عمیق تری در رابطه برقرار کنند. بسیاری از مردم تمایل دارند اهمیت رابطه جنسی را نادیده بگیرند، اما ما اینطور فکر نمی کنیم. حتی نزدیک نیست! بنابراین، وقت آن است که زمان های جذاب را دوباره به ارمغان بیاوریم و مجددا از رابطه جنسی لذت ببریم!

یکی از بهترین راه های به وجود آوردن صمیمیت این است که احساس کنید سکسی و جذاب هستید. وقتی زنان احساس جذابیت می کنند، احتمال بیشتری دارند که در رابطه جنسی شرکت کنند. داشتن یک واژن تنگ تر می تواند به شما کمک کند که با بدن خودتان دوست باشید. هنگامی که صمیمیت بیشتری وجود دارد و یک زن احساس جذاب بودن می کند، روابط بسیار بیشتر متصل می شود. کسانی که در طول شستشوی لباس ها دعواهای طولانی می کنند صرفا با داشتن رابطه جنسی بیشتر مکالمات سریع و آسانی را انجام می دهند.

فندق جادوگر (Hamamelisvirginiana)

یکی دیگر از عناصر، فندق جادوگر (Hamamelisvirginiana)، بوته یا گیاهی است که در مواد آن تانین و فیتواستروژن موجود است. تانین یک عامل مهم است که می تواند با توجه به توانایی هایش بافت دیواره های واژن را تنگ تر کند. عنصر فیتوشیمیایی تانین ها و نیز فیتواستروژن ها با استخراج پوسته و برگ های بوته فندق جمع می شود. علاوه بر محتوای تانین و فیتواستروژن، عصاره این بوته در فنول های طبیعی فراوان است. فنول ها مولکول های کوچکی هستند که به بیوشیمی های مختلف در سراسر غشای سلولی کمک می کنند تا حرکت کنند و برای فعالیت های خاص به سایت داخل سلولی می رسند. این تضمین می کند که تانین ها و فیتواستروژن ها به سلول ها جذب می شوند. فنول طبیعی غنی از فیتواستروژن است. این باعث می شود فیتواستروژن ها سریع و راحت توسط دیواره واژن جذب شوند. بنابراین، دیواره واژن کلاژن تولید خواهد کرد و احساس در بافت ها را تحریک خواهد کرد. این باعث می شود که دیواره های واژن بیشتر پایدار و جوان باشد. جذب فنول باعث فعالیت های استروژنیک می شود که قدرت عضلات واژن را حفظ می کند. بنابراین، فنول نه تنها دیواره واژن را تقویت می کند بلکه باعث تقویت عضلات واژن نیز می شود. فنول همچنین دارای خواص ضد باکتری، آنتی اکسیدان و ضد التهابی است. علاوه بر این، اثرات ضد التهابی و ضد میکروبی سلامت سلول های دیواره واژن را از چیزهای سمی محافظت می کند.

در تحقیق درباره سلول های سرطانی نشان داده شده است که این ویژگی همچنین با تحریک متابولیسم سرطان زا، متوقف ساختن سلول، مهار اتصال DNA و مسدود کردن مسیرهای سیگنالیک، مبارزه می کند. فنول طبیعی نیز برای حفظ سلامت پوست شناخته شده است. که مانع از بروز اختلالات پوستی مختلف مانند زونا و پسوریازیس می شود. این بخشی از چیزی است که این محصول را بسیار امن می کند، از آنجایی که در طول استفاده احساس سوزش و دردناک بودن احساس نمی شود.

اثر تانین جز مواد قابض است. دانشمندان به بررسی تاثیر صفرای بلوط پرداختند. که ابتدا توسط زنان آسیایی پس از زایمان طبیعی برای بهبود قدرت واژن و بهبودی استفاده شد. در نهایت آنها یک عامل خاص را به نام تانین یافتند که در بلوط است و نقش محکمی در ایجاد بافت ها ایفا می کند. در نتیجه این باعث می شود که واژن شما تنگ تر و قوی تر باشد.

راه کارهایی برای تنگ کردن واژن

راه کارهایی برای تنگ کردن واژن

اما اگر هنوز هم گشادی واژن به نظر شما ناراحت کننده و غیر معمول است، سه مورد از درمان های طبیعی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که ممکن است تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

برای تنگ کردن واژن راه های طبیعی و  عمل زیبایی واژن وجود دارد اما روش دوم بسیار گران است. در این مطلب نحوه تنگ کردن ماهیچه های واژن آورده شده است:

۱- درمان های گیاهی

حتی اگر روش های پزشکی بیشتری درباره “چگونگی تنگ تر کردن واژن” پدید آید، ممکن است بهترین و اولین گزینه نباشند. در عوض صرف مقدار زیادی پول برای جراحی می بایست بپردازید، چطور است به دنبال روش های درمانی گیاهی برویم؟ گیاهان متعددی ثابت کرده اند که در تنگ تر کردن واژن نقش دارند . برخی از این داروهای گیاهی عبارتند از:

انگور فرنگی:

این میوه های کوچک در بازگرداندن قدرت، انعطاف پذیری و کشش دیواره واژن و عضلات و تنگ کردن واژن موثر هستند. همه کاری که باید انجام دهید این است که میوه ها را در آب جوش بریزید و سپس محلول را بر روی واژن خود بگذارید. ظرف چند ماه متوجه تغییرات خواهید شد و شریک جنسی شما نیز متوجه خواهد شد. علاوه بر تقویت و تنگ تر کردن ماهیچه های واژن، این امر راه حلی برای خلاصی از باکتری های ناحیه واژن است.

پیوراریا میریفیکا:

یک گیاه موثر است که به شما کمک می کند سطح مورد نظر خود را از میزان کشش واژن بدست آورید. این گیاه، بومی شمال و شمال شرقی تایلند و میانمار، باعث افزایش بازسازی سلولی می‌شود. این بدان معنی است که بازسازی بافت های دستگاه تناسلی نیز از خواص این گیاه است و این امر منجر به تنگ شدن واژن می شود. به جز بازسازی، این گیاه از رحم در برابر سرطان رحم محافظت می کند.

زردچوبه:

زردچوبه راه حل موثر دیگر برای تنگ کردن واژن است. با جلوگیری از افتادگی دیواره واژن مانع از گشادی واژن می شود. این گیاه بهترین گزینه برای زنان یائسه است زیرا می تواند در برابر خشکی واژن و گرگرفتگی مبارزه کند.

آلوئه ورا:

آلوورا این گیاه سحرآمیز افتادگی دیواره واژن را کاهش می دهد و مانع از تضعیف آنها شود.

بلوط تلخ:

این گیاه تایلندی می تواند به لطف ترکیبات روان کننده و تسکین دهنده خود به تنگ کردن واژن شما کمک کند.

برای آشنایی بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ شیاف ماریانا تنگ کننده واژن را در سایت ما مطالعه کنید.

۲-کرم ها و ژل ها

یک جستجوی ساده در گوگل در مورد چگونگی تنگ تر کردن واژن خود می تواند شما را با مجموعه ای از کرم ها و ژل ها آشنا کند. بهترین نوع این کرم‌ها و ژل‌ها از مواد طبیعی ساخته شده اند که ایمن و پر بازده است.

ساختارهای فعال و طبیعی این کرم ها می توانند خاصیت کشسانی ماهیچه های لگن و همچنین قدرت آن ها را بازسازی کنند.

قبل از درمان واژن با کمک ژل های واژینال باید به این نکته دقت داشته باشید که بدن هر خانم منحصر به فرد است و اثربخشی درمان بستگی به بدن شما دارد.

۳-ورزش

ماهیچه های رحم و لگن شما با فعالیت بدنی قوی تر می شوند. خوشبختانه تمرین های زیادی وجود دارد که قدرت، تنگی و کشش را به واژن شما برمی گرداند.

ورزش Kegel

این ورزش، رایج ترین روش تنگ کردن عضلات واژن است. ورزش Kegel به عضلات دیواره های واژن کمک می کند و با مرتب فشاردادن و نگه داشتن آن به مدت ۵ ثانیه و چند بار در روز، دیواره های واژن را تقویت خواهید کرد.

اسکات ها (Squats)

اسکات یک روش عالی برای تنگ کردن واژن شل است. اسکات ها به کشش و قدرت ماهیچه های واژن کمک می کنند.

یوگا

یوگا یک ورزش سالم است که بدن شما را تقویت می کند. همانطور که انعطاف پذیری بدن خود را بهبود می دهید، با درگیر کردن عضلات لگن خود می توانید به تنگ کردن واژن کمک کنید. خوشبختانه شما به یک متخصص جهت راهنمایی نیاز ندارید، و بسیاری از ویدیوهای یوتیوب برای راهنمایی شما وجود دارد.

۴-رژیم غذایی سالم

در بیشتر موارد ما می توانیم گشادی واژن را با رژیم غذایی درمان کنیم. برای این کار ما باید سطح بیشتری از اسید های چرب امگا ۳ موجود در میوه ها و سبزیجات را مصرف کنیم. و زمانی که رژیم غذایی سالم با ورزش همراه شود می توانید بیشترین نتیجه را از روش های تنگ کردن واژن ببینید.

  قرص تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها / طرز استفاده از شیاف ماریانا
پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

5/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *