کاربرد انواع روش های طبیعی در حذف خال صورت

روشهای طبیعی و خانگی از بین بردن خال صورت

برای از بین بردن خال پوستی روی صورت یا بدن روش های مختلفی وجود دارد. در واقع برخی از این روش ها می تواند از نوع خانگی هم باشد.

برای از بین بردن خال صورت خود نیازی نیست تا هزینه های سنگینی را پرداخت نمایید. در ابتدا بهتر است تا روش های خانگی را به کار ببرید و سپس به روش های درمانی دیگر روی آورید. ما در این مطلب قصد داریم  تا از بین بردن این عناصر نازیبا بر روی صورت را با استفاده از انواع مواد طبیعی آموزش دهیم. این روش ها بر روی برخی از خال ها با تأثیر فوق العاده ای همراه خواهند بود.

۳ روش خانگی برای از بین بردن خال صورت ،  روش‏‎های مختلفی برای از بین بردن خال‏ها وجود دارد. برخی ازاین روش‌ها خیلی پر هزینه و دردناک است، اما روش‎های خانگی بدون درد و کم هزینه هم وجود دارد و شما باید با توجه به شدت مشکل تان و مدت زمانی که برای حل این مشکل دارید، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. استفاده از عسل، سال‏هاست که به عنوان یک روش خانگی کم هزینه و موثر برای از بین بردن خال‏‎ها شناخته شده، اما مستلزم زمان و صبر است.

خال صورت و کاربرد انواع روش های طبیعی در حذف آنها
عسل و خال پوستی

روش اول

هر روز صبح، بعد از بیدار شدن از خواب، مقداری عسل خالص روی خال‌هایتان بمالید. شب‌ها قبل از خواب هم این کار را انجام دهید. از آن جا که این روش از بین بردن خال، احتیاج به آمادگی ندارد، خیلی متداول است و عده زیادی از آن استفاده می‎کنند.

روش دوم

مقداری عسل روی خال مد نظرتان بمالید و به ‎صورت دورانی ماساژ دهید. سپس یک چسب زخم روی آن قرار دهید تا در طول روز مرطوب باقی بماند. این روش از بین بردن خال را فقط روزی یک بار انجام دهید، زیرا تکرار آن در طول یک روز، ممکن است باعث تحریک و حتی التهاب پوستتان شود.

خال صورت و کاربرد انواع روش های طبیعی در حذف آنها
روش های حذف خال پوستی

روش سوم

هر شب یک حوله را با آب گرم خیس کنید و آن را روی خالتان بگذارید. به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه، حوله را محکم روی پوستتان فشار دهید. این کار باعث می‌شود منافذ پوست و خال باز و در نتیجه عسل بیشتری جذب شود. بعد حوله را بردارید و مقداری عسل خالص روی خال بمالید و روی آن را با چسب زخم بپوشانید تا در طول شب به ملافه یا لباس شما مالیده نشود.

منبع: yjc.ir

پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *