آموزش طرز تهیه فینگر با سینه مرغ پنیری با سس در سه دقیقه

فینگر فود مرغ پنیری, فينگر فود با سينه مرغ, فينگر فود مرغ, فینگر فود ساده برای مهمانی, طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه, طرز تهیه فینگر فود با مرغ, غذای فینگر فود با مرغ, فود فینگر سینه مرغ, فینگر فود سینه مرغ را تنها در سه دقیقه تهیه کنید, فينگر فود تولد كودك, فینگر فود با نون ساندویچی, فینگر فود ساده با سیب زمینی, انواع فینگر فود بدون فر

 

فینگر فودها انواع مختلفی دارند، اما تهیه فینگر فود سینه مرغ به صورت ساده و سریع  به همراه یک سس خوشمزه در کمتر از سه دقیقه زمان نیاز دارد.

سینه مرغ یکی از بهترین بخش های مرغ است که می توانید به کمک آن غذاهای متنوعی را طبخ کنید. اما با توجه به مشکلات روزمره یا مشغله های کاری زمان کافی برای تهیه یک غذای مجلسی وجود ندارد. بنابراین ترجیح می دهید تا همان میزان خوشمزگی را در غذایی راحت تر و در زمان کوتاه تری آماده کنید. ما به شما توصیه می کنیم تا حتماً دستور تهیه فینگر فود سینه مرغ به همراه سس پنیر را تجربه کنید.

 

طرز تهیه فینگر فود با سینه مرغ با سس پنیر

 

تقریبا همیشه سینه های مرغ در پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد. گوشتی مغذی است به همین دلیل ورزش کاران و افرادی که تلاش می کنند وزن خود را کاهش دهند آن را در رژیم غذایی خود استفاده می کنند . در این بخش از آشپزی می توانید یاد بگیرید چگونه مرغی خوش مزه با سس پنیر درست کنید.

 

فینگر فود سینه مرغ را تنها در سه دقیقه تهیه کنید!
مواد اولیه فینگر فود

 

مواد اولیه :

” مواد زیر برای سرو دو نفر کافی خواهد بود “

یک کارتن خامه ( 250 میلی لیتر )

یک فنجان پنیر چدار ( 200 گرم ).

2 عدد سینه مرغ ( 500 گرم ).

روغن زیتون ( به طعم ).

نمک و فلفل ( به طعم ).

چهار حبه سیر ( 5 گرم ).

1 عدد پیاز ( 60 گرم ).

 

فینگر فود مرغ با سس پنیر

این دستورالعمل بسیار ساده است. اول، سینه های مرغ را به صورت نگینی خرد کرده و آن ها را با نمک و فلفل مزه دار کنید. سپس روغن زیتون را در تابه بزرگ با دمای بالا گرم کنید.

زمانی که روغن داغ شد ، تکه های مرغ را داخل ماهی تابه با حرارت بالا بریزید ، چون به حفظ رطوبت مرغ کمک می کند. پس از 3 دقیقه، زمانی که تکه های مرغ طلایی شد سینه ها را از ماهی تابه بیرون آورید.

 

مواد لازم فینگر فود

نحوه آمادگی سس :

تکه های مرغ احتمالا تمام روغن ماهی تابه را جذب خواهند کرد ، بنابراین کمی بیشتر روغن بریزید و روی حرارت کم بپزید. در حالی که روغن در حال گرم شدن است، پیاز و سیر را خرد کنید . پیاز را به تابه اضافه کنید و آن را 10 تا 15 دقیقه با حرارت کم رها کنید تا زمانی که طلایی و کمی مات شود.

پس از آن، تکه های سیر را اضافه کرده و بگذارید چند ثانیه بپزید. مهم است همزمان آن را با پیاز اضافه نکنید، در غیر این صورت قبل از این که پیاز به درستی سرخ شود آن ها می سوزند وقتی سیر طلایی شد، خامه و پنیر، کمی نمک اضافه کنید.

حرارت را کم نگه دارید و همه چیز را به طور کامل تکان دهید تا پنیر ذوب شود تا زمانی که سس همگن با پیاز و سیر بدست بیاید. تفاوت در بافت بین پیاز و سیر سرخ شده ترد این غذا را واقعا جالب می کند. در نهایت، تکه های مرغ را به ماهی تابه اضافه کنید تا پخت را در سس تمام کنند. حدود 5 دقیقه بپزید، سپس مخلوط آماده است تا سرو شود.

 

فینگرفود مرغ :

فینگر فود مرغ می تواند یک دستور غذای جایگزین باشد. در حقیقت، می تواند جایگزینی سرگرم کننده برای هر نوع دستورالعمل مرغ باشد.

 

فینگر فود سینه مرغ را تنها در سه دقیقه تهیه کنید!
طرز تهیه فینگرفود سینه مرغ

 

مواد مورد نیاز :

یک قاشق چای خوری جعفری خرد شده ( 5 گرم ).

یک قاشق چای خوری پاپریکا ( 5 گرم ).

یک فنجان پنیر رنده شده ( 300 گرم ).

2 عدد سینه مرغ ( 500 گرم ).

روغن زیتون ( برای طعم دار کردن ).

نمک و فلفل ( برای طعم دار کردن ).

دو حبه سیر ( 3 گرم ).

3 عدد تخم مرغ ( 180 گرم )

 

ابتدا، سینه های مرغ را نواری اندازه انگشت ببرید. سپس سیر، جعفری و پاپریکا را با دسته هاون خرد کنید و کمی نمک و روغن زیتون اضافه کنید.

سپس ، مخلوط را داخل کاسه ای جداگانه بریزید، تخم مرغ را اضافه کنید و آن ها را به خوبی بزنید. نوارهای مرغ را اضافه کنید وقتی خوب آغشته به مواد شد . سپس کاسه را به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال بگذارید تا مخلوط خیس شود.

وقتی چند ساعت در یخچال بود، آن ها را از یخچال بیرون آورده و هر نوار را با دقت رول کنید . مقدار زیادی روغن را در تابه حرارت دهید، نوارها را اضافه کنید و آن ها را بپزید تا وقتی که آن ها از بیرون طلایی شوند و از داخل پخته شوند.

در نهایت، نوارها را روی یک کاغذ آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود . به این ترتیب سرو آن با انگشتان بسیار آسان تر خواهد بود.

 

منبع: namnak.com

پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *